بهترین مرکز میکرونیدلینگ در قیطریه

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در قیطریه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر به جوانسازی و بازسازی پوست و افزایش کلاژن سازی نیاز دارید، بهترین مرکز میکرونیدلینگ در قیطریه تهران در اختیار شماست. وب سایت کلینیک زیبایی، لیستی از پزشکان به همراه آدرس و شماره تماس را برای شما کاربران عزیز تهیه کرده است.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در قیطریه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر حامد منادی نوریتهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، بین بلوار کاوه و قیطریه، پلاک 134، طبقه سوم، واحد 402122204001
09352153479
2دکتر سعید نوراییتهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، روبه روی بلوار کاوه، پلاک 69، طبقه 602126769983
02122205570
02122205530
02122200456

هزینه میکرونیدلینگ در قیطریه

یکی از مسائل مهم در تصمیم به انجام میکرونیدلینگ برای مراجعین اطلاع از هزینه ها است. اما متاسفانه نمیتوانیم اطلاعات دقیقی از هزینه ها را اعلام کنیم. زیرا عواملی همچون تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل، دستمزد دکتر و ... در برآورد هزینه ها دخیل است. پس برای اطلاع از هزینه های دقیق این امر باید به یکی از پزشکان برتر در لیست فوق تماس گرفته و نوبت مشاوره بگیرید.

هزینه میکرونیدلینگ در قیطریه

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در قیطریه

امروزه برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و دوری از ترافیک های شهری، نوبت دهی به صورت اینترنتی پرطرفدار است. تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در قیطریه

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در قیطریه

آیا در یافتن دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در قیطریه به مشکل برخورده اید؟ این وب سایت امکانی فراهم آورده که میتوانید نمونه کارهای قبل و بعد میکرونیدلینگ توسط پزشک را ببینید و با اطمینان بیشتر دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ انتخاب کنید. برای ترمیم جراحات و از بین بردن انواع اسکار خود نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در قیطریه مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در قیطریه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه