بهترین مرکز میکرونیدلینگ در قلهک

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در قلهک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای انجام بهترین درمان جوانسازی و کلاژن سازی به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در قلهک تهران مراجعه کنید. میتوانید با کمک لیست زیر که توسط وب سایت کلینیک زیبایی جمع آوری شده است، بهترین ها را بیابید.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در قلهک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر لیلی شاه حسینیتهران، 50 متر پایین تر از مترو قلهک، ساختمان سبز پزشکان قلهک، شماره 149502122638911
02122638932

هزینه میکرونیدلینگ در قلهک

اگر برای انجام میکرونیدلینگ در قلهک در رابطه با هزینه ها سوال دارید، باید بدانید که هزینه ها برای هر شخص منحصر بفرد بوده و عوامل زیادی در برآورد هزینه ها دخیل است مانند تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل، دستمزد دکتر و ... . تنها با یک جلسه مشاوره از هزینه های دقیق اطلاع یابید. برای مراجعه به پزشک از لیست فوق بهترین ها را انتخاب کنید و نوبت مشاوره بگیرید.

هزینه میکرونیدلینگ در قلهک

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در قلهک

امروزه با وجود ترافیک های شهری و صرفه جویی در زمان، برای اخذ نوبت پزشک بهتر است از دریافت نوبت به صورت اینترنتی استفاده کنید. با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در قلهک

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در قلهک

پزشک خوب پزشکی است که با آگاهی کامل از مشکل پوستی شما، بهترین درمان را انتخاب کند. میتوانید با مراجعه به پروفایل پزشک در وب سایت کلینیک زیبایی، نمونه کارهای قبل و بعد پزشک را دیده و از حرفه ای بودن او و انتخاب خود مطمئن شوید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در قلهک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه