بهترین مرکز میکرونیدلینگ در صادقیه

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در صادقیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

اگر به دنبال بهترین مرکز میکرونیدلینگ در صادقیه تهران هستید، میتوانید از طریق وب سایت کلینیک زیبایی برترین ها را در این زمینه به همراه آدرس و شماره تماس در جدول زیر بیابید.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در صادقیه تهران

سایر مراکز میکرونیدلینگ در صادقیه

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سیما مسعودنیاتهران، صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بین بلوار اباذر و خیابان مهران پلاک 69، پلاک 69، طبقه 4، واحد 1502144975568
09224003563
2دکتر صدف فرهادیتهران، فلکه دوم صادقیه، اشرفی اصفهانی، خیابان سازمان آب غربی، خیابان گلستان یکم، پلاک 909385668240
3دکتر حمیده آقاییتهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار کاشانی، خیابان اعتمادیان، پشت بیمارستان ابن سینا، ساختمان پزشکان فدک، طبقه 3، واحد 1502144966024
4دکتر علی قاسمیتهران، صادقیه، ابتدای ستارخان، بلوارشهدای صادقیه جنوبی، جنب فست فود پاییز، ساختمان پاییز، طبقه دوم، پلاک 4109195567517

هزینه میکرونیدلینگ در صادقیه

برای اطلاع از هزینه های میکرونیدلینگ در محدوده صادقیه باید بدانید که این هزینه برای همه افراد یکسان نمی باشد و برای اطلاع دقیق از قیمت ها باید توسط پزشکی متخصص در این زمینه نوبت مشاوره بگیرید. برای این کار باید از طریق لیست فوق با پزشکان برتر آشنا شده و به مطب آنها برای دریافت مشاوره مراجعه کنید. تعداد جلسات درمان، گستردگی ناحیه دارای مشکل و دستمزد پزشک و دیگر عوامل از مهم ترین دلایل اختلاف قیمت برای هر فرد است.

هزینه میکرونیدلینگ در صادقیه

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در صادقیه

راحت ترین راه برای گرفتن نوبت پزشک، نوبت دهی اینترنتی است که در وب سایت کلینیک زیبایی این امکان وجود دارد که بتوانید به راحتی با کلیک بر روی نام پزشک از لیست فوق، نوبت پزشک را اخذ کنید. میتوانید با توجه به روز و ساعت درخواستی خود اخذ کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در صادقیه

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در صادقیه

برای اینکه بتوانید دکتر پوست خوب را با اطمینان بیشتری انتخاب کنید، میتوانید از طریق پروفایل هر پزشک در وب سایت کلینیک زیبایی، نمونه کارهای پزشک را از قبل و بعد میکرونیدلینگ مشاهده کنید. برای از بین بردن انواع اسکار و ترمیم جراحات خود نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در صادقیه مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در صادقیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه