بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شریعتی

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شریعتی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شریعتی تهران پرداخته است. برای مشاهده آدرس و شماره تماس کلینیک های میکرونیدلینگ به لیست جامع زیر مراجعه فرمایید.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شریعتی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مهدی سبکتکینتهران، خیابان شریعتی، روبروی مترو شریعتی، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه دوم02126710940
09107600559
2دکتر مسعود اسلامی زادهتهران، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان ظفر، پلاک 26، طبقه 3، واحد 302122913661
09058939441
3دکتر مریم رنجبرتهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت (شهید کلاهدوز)، تقاطع بلوار کاوه، ساختمان پزشکان کاوه، ورودی شماره 2، طبقه 4، واحد 1902122798307
4دکتر منصور اصفهانیتهران، خيابان دكتر شريعتى، بالاتر از دوراهى قلهك، كوچه شهيد02122225560

هزینه میکرونیدلینگ در شریعتی

برآورد هزینه میکرونیدلینگ در شریعتی تهران به عوامل مهمی مانند تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل و دستمزد دکتر و دیگر عوامل بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه های دقیق این درمان باید توسط پزشکی متخصص ویزیت شوید و مشاوره بگیرید. با مراجعه به لیست فوق، پزشک خود را انتخاب کنید.

هزینه میکرونیدلینگ در شریعتی

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در شریعتی

برای رزرو نوبت از پزشکان برتر در محدوده شریعتی به صورت آنلاین، به لیست فوق مراجعه کنید و با انتخاب نام دکتر و کلیک بر روی آن به بخش اختصاصی موجود در وب سایت کلینیک زیبایی هدایت شوید. میتوانید با توجه به روز و ساعت درخواستی خود نوبت رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در شریعتی

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در شریعتی

دکتر پوست خوب میکرونیدلینگ پزشکی است که تخصص لازم در زمینه پوست و انواع بیماری های پوستی داشته باشد. در جدول فوق میتوانید با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید و قبل از گرفتن نوبت، برای اطمینان از نتیجه کار دکتر، به بخش پروفایل پزشک رفته و نمونه کارهای قبل و بعد پزشک را مشاهده کنید. برای از بین بردن اسکار از طریق میکرونیدلینگ نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در شریعتی مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شریعتی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه