بهترین مرکز میکرونیدلینگ در رسالت

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در رسالت تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در رسالت تهران را از طریق وب سایت کلینیک زیبایی بیابید. این وب سایت به معرفی بهترین ها در این زمینه پرداخته است و آدرس و شماره تماس را در لیست زیر در اختیار شما قرار داده است.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در رسالت تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر آرزو کریمیتهران، خیابان رسالت، بعد از مترو تهرانپارس، پلاک 48، ساختمان یاس، طبقه 8، واحد 2202177739832
09303108423
02177739824

هزینه میکرونیدلینگ در رسالت

اگر هزینه های مربوط به میکرونیدلینگ برای شما مهم است، تنها با یک جلسه مشاوره به پاسخ سوال خود برسید. میتوانید متخصص در این زمینه را با مراجعه به لیست فوق انتخاب کنید. تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل، دستمزد دکتر و ... در همه افراد یکی نیست. برای اطلاع بیشتر از هزینه ها به یکی از برترین پزشکان در لیست فوق مراجعه کنید و مشاوره بگیرید.

هزینه میکرونیدلینگ در رسالت

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در رسالت

امروزه میتوانید تنها با یک کلیک نوبت اینترنتی دریافت کنید. بر روی پروفایل پزشک انتخابی از لیست بالا کلیک کرده و با توجه به شرایط خود، روز و ساعت مشخصی را انتخاب کرده و نوبت دریافت کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در رسالت

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در رسالت

وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که بتوانید در بخش پروفایل اختصاصی با مشاهده نمونه کارهای قبل و بعد از میکرونیدلینگ با اطمینان بیشتر پزشک خود را انتخاب کنید. برای ترمیم جراحات و از بین بردن انواع اسکار خود نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در رسالت مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در رسالت تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه