بهترین مرکز میکرونیدلینگ در انقلاب

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در انقلاب تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در انقلاب تهران که توسط پزشکانی با سابقه مشغول به کار هستند وجود دارد. میکرونیدلینگ با فرو کردن سوزن های کوچک در پوست باعث رسیدن مواد مغذی به لایه های زیرین پوست می شود. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از آدرس و شماره تماس پزشکان خوب میکرونیدلینگ را برای شما منتشر کرده است.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در انقلاب تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر پردیس کیانیتهران، خیابان اسدآبادی (یوسف آباد)، پایینتر از میدان کلانتری، نبش خیابان 42، ساختمان اسکان (پلاک 330)، طبقه دوم02188617975
2دکتر حسین مزینیتهران، یوسف آباد، خیابان اسدآبادی، خیابان هجدهم، پلاک 10، واحد 17 و 1802188557601
02188557603

هزینه میکرونیدلینگ در انقلاب

هزینه های میکرونیدلینگ به صورتی است که باید توسط پزشک اعلام شود و نمیتوان هزینه دقیقی را برای این امر درمانی منتشر کرد. زیرا دلایلی همچون گستردگی ناحیه دارای مشکل و دستمزد پزشک و تعداد جلسات درمان باعث به وجود آمدن قیمت های منحصر بفرد برای هر فرد می شود. برای اطلاع از قیمت های دقیق از پزشک انتخابی خود در لیست فوق نوبت مشاوره بگیرید و مراجعه کنید.

هزینه میکرونیدلینگ در انقلاب

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در انقلاب

برای اخذ نوبت اینترنتی به راحتی از لیست فوق دکتر را انتخاب کرده و با کلیک بر روی اسم او، به پروفایل اختصاصی وارد شده و از طریق بخش نوبت دهی آنلاین، از ساعت و روزهای آزاد پزشک مطلع شوید و با توجه به شرایط خود نوبت را اخذ کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در انقلاب

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در انقلاب

وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که برای یافتن بهترین پزشکان میکرونیدلینگ در انقلاب،  بتوانید با انتخاب دکتر از لیست بالا و وارد شدن به پروفایل اختصاصی دکتر، نمونه کارهای قبل و بعد از میکرونیدلینگ را مشاهده کرده و با اطمینان خاطر بیشتر، پزشک را انتخاب کنید. برای از بین بردن اسکار از طریق میکرونیدلینگ نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در انقلاب مراجعه کنید. برای ترمیم جراحات و از بین بردن انواع اسکار خود نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در انقلاب مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در انقلاب تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه