بهترین مرکز میکرودرم در یوسف آباد

بهترین مرکز میکرودرم در یوسف آباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین مرکز میکرودرم در یوسف آباد تهران با هدف از بین بردن چروک ریز و لکه های به وجود آمده از بالا رفتن سن و آلودگی ها و جوانسازی پوست از میکرودرم استفاده می کنند. طی چندین جلسه که توسط خود پزشک تجویز می شود این کار به سرانجام می رسد. لیست زیر توسط وب سایت کلینیک زیبایی ایجاد شده است و اطلاعات آدرس و شماره تماس باسابقه ترین مراکز در این زمینه در آن قرار گرفته است.

بهترین مرکز میکرودرم در یوسف آباد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر پردیس کیانیتهران، خیابان اسدآبادی (یوسف آباد)، پایینتر از میدان کلانتری، نبش خیابان 42، ساختمان اسکان (پلاک 330)، طبقه دوم02188617975

بهترین کلینیک میکرودرم در یوسف آباد

وب سایت کلینیک زیبایی با هدف سهولت در یافتن بهترین کلینیک ها در زمینه میکرودرم امکانی فراهم آورده است که بتوانید در پروفایل اختصاصی هر پزشک، تصاویر نمونه کار قبل و بعد از میکرودرم را مشاهده نمایید. همچنین اگر به دنبال درمان جای جوش خود در این محدوده هستید، میتوانید به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در یوسف آباد مراجعه کنید.

بهترین کلینیک میکرودرم در یوسف آباد

اخذ نوبت آنلاین از مراکز میکرودرم در یوسف آباد

برای رزرو نوبت با مراجعه به مطب، زمان خود را هدر ندهید. میتوانید در وب سایت کلینیک زیبایی با مراجعه به لیست فوق و انتخاب  یکی از پزشکان برتر نام برده شده در لیست فوق، با توجه به ساعت و روز مورد نظر خود، نوبت را رزرو نمایید.

اخذ نوبت آنلاین از مراکز میکرودرم در یوسف آباد

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرودرم در یوسف آباد تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران