بهترین مرکز میکرودرم در ولیعصر

بهترین مرکز میکرودرم در ولیعصر تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

میکرودرم روشی برای پاکسازی و جوانسازی پوست توسط بهترین مرکز میکرودرم در ولیعصر تهران انجام می گیرد. میکرودرم یک روش غیرتهاجمی می باشد و ممکن است چندین جلسه برای هر فرد نیاز باشد تا به نتیجه دلخواه برسید. لیست زیر توسط وب سایت کلینیک زیبایی ایجاد شده است و اطلاعات آدرس و شماره تماس باسابقه ترین مراکز در این زمینه در آن قرار گرفته است.

بهترین مرکز میکرودرم در ولیعصر تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مهدی کربلائیانتهران، خیابان ولیعصر، مابین خیابان بهشتی و خیابان مطهری، نبش کوچه شجاعی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر بهرامی02188101310
2دکتر رقیه جبرئیلیتهران، خیابان ولیعصر جنوب به شمال، نرسیده به خیابان توانیر، بن بست بخشندگان، مجتمع مدیکوپلاس، طبقه 602188197981
3دکتر جواد نقدیانیتهران، میدان ولیعصر، خیابان فرهنگ حسینی، پلاک 20، کلینیک شهرداری، منطقه 602196025660
4دکتر فریدون کمالی خامنهتهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان یاسمی، بیمارستان خاتم الانبیا02188884040

بهترین کلینیک میکرودرم در ولیعصر

برای اکثر افراد یافتن برترین کلینیک میکرودرم در محدوده ولیعصر کار دشواری است که وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی برترین ها در این محدوده پرداخته است. میتوانید در پروفایل اختصاصی هر پزشک، نمونه کار قبل و بعد از میکرودرم را مشاهده نمایید. همچنین اگر به دنبال درمان جای جوش خود در این محدوده هستید، میتوانید به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ولیعصر مراجعه کنید.

بهترین کلینیک میکرودرم در ولیعصر

اخذ نوبت آنلاین از مراکز میکرودرم در ولیعصر

اگر به دنبال رزرو نوبت مرکز میکرودرم هستید، رزرو نوبت به صورت آنلاین پیشنهاد ماست که میتوانید با توجه به لیست فوق و کلیک بر روی نام پزشک مورد نظر خود، با توجه به ساعت و روز مورد نظر خود، نوبت را رزرو نمایید.

اخذ نوبت آنلاین از مراکز میکرودرم در ولیعصر

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرودرم در ولیعصر تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران