بهترین مرکز میکرودرم در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین روش جوانسازی پوست با کم عارضه ترین حالت ممکن، میکرودرم می باشد. به بهترین مرکز میکرودرم در ستارخان تهران مراجعه کنید و پوستی جوان را به خود هدیه دهید. وب سایت کلینیک زیبایی با هدف معرفی بهترین ها در این محدوده لیستی جامع از اطلاعات آدرس و شماره تماس را جمع آوری کرده است.

بهترین مرکز میکرودرم در ستارخان تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فریبا محمدیتهران، ابتدای ستارخان، جنب بانک توسعه تعاون، پلاک 19، کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی جوانه02166120325
2سالن زیبایی گلسا منادیتهران، ستارخان، خیابان کوثر دوم، بن بست مینو، پلاک 802166569365
02166941710
09104443893

بهترین کلینیک میکرودرم در ستارخان

کلینیک خوب میکرودرم کلینیکی است که با در اختیار گذاشتن تصاویر نمونه کار قبل و بعد از میکرودرم، انتخاب را برای شما آسان تر می کند. این وب سایت بخشی را در پروفایل هر پزشک تعبیه کرده است که بتوانید تصاویر قبل و بعد میکرودرم هر پزشک را مشاهده کنید. همچنین اگر به دنبال درمان جای جوش خود در این محدوده هستید، میتوانید به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ستارخان مراجعه کنید.

بهترین کلینیک میکرودرم در ستارخان

اخذ نوبت آنلاین از مراکز میکرودرم در ستارخان

با کلیک بر روی نام هر پزشک در لیست فوق، به پروفایل اختصاصی هدایت شوید و نوبت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود رزرو نمایید. این امکان را وب سایت کلینیک زیبایی در جهت سهولت در رزرو نوبت برای کاربران ایجاد کرده است.

اخذ نوبت آنلاین از مراکز میکرودرم در ستارخان

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرودرم در ستارخان تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران