بهترین مرکز فیشیال در شهرک پرند تهران

بهترین مرکز فیشیال در شهرک پرند تهران

پری چاوشی

داشتن پوستی شفاف و بدون لک با فیشیال و پاکسازی به صورت مرتب امکان پذیر است. در این لیست از وبسایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین مرکز فیشیال در شهرک پرند تهران می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین مرکز فیشیال در شهرک پرند تهران

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 مرکز تخصصی مو و زیبایی سمیه داوری پرند، میدان استقلال، جنب شیرینی سرای کوک، ساختمان E6، طبقه چهارم، سالن مرسدس – واحد 261 ۰۹۱۸۶۹۸۹۷۳۸
2 سالن زیبایی آناشید پرند پرند، میدان استقلال، ابتدای خیابان نور، چهار راه خورشیدبلوک 175، واحد1 ۰۹۱۲۰۴۱۲۰۶۲
3 سالن زیبایی نینوش پرند، فاز 2 ، میدان استقلال ، بلوک E7 ،طبقه پنجم ،واحد 279 ۰۹۲۱۱۹۳۷۵۵۱
4 سالن سلامت و زیبایی شاپرک پرند.فاز ۵،شهرک آفتاب،ورودی بلوارامام رضا،خیابان نجفی رستگار،کوچه نرگس ۵،بلوک بی ٨١،واحد ٣ ۰۹۳۵۷۲۷۸۴۰۴

هزینه هر جلسه فیشیال در شهرک پرند

هزینه فیشیال در شهرک پرند با توجه به برند مواد مصرفی، دستمزد تکنسین و تعرفه کلینیک تعیین می گردد. اما به صورت حدودی هزینه یک جلسه فیشیال بین 1.500.000 تومان تا 2.000.000 تومان متغییر است.

هزینه هر جلسه فیشیال در شهرک پرند

اگر قصد مراجعه به بهترین سالن زیبایی در شهرک پرند را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

نوبت دهی اینترنتی مرکز فیشیال در شهرک پرند تهران

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی و بدون نیاز به حضور در کلینیک نوبت خود را دریافت کنید. شما می توانید در لیست بالا روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

نوبت دهی اینترنتی مرکز فیشیال در شهرک پرند تهران

فیشیال کار خوب در شهرک پرند تهران کیست؟

یک فیشیال کار حرفه ای و کاربلد کسی است که با رعایت اصول بهداشتی، استفاده از بهترین مواد اولیه، شناخت پوست مراجعه کننده و رعایت اصول بهداشتی بتواند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید. در جدول بالا تمام مراکز فیشیالی که معرفی کرده ایم از بهترین فیشیال کارها استفاده می نمایند.

کلام آخر

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران