بهترین جراح بلفاروپلاستی در میدان آرژانتین تهران

فاطمه صابری

اگر قصد جراحی زیبایی پلک دارید، به بهترین جراح زیبایی پلک در محدوده میدان آرژانتین تهران مراجعه کنید. این جراحی با هدف از بین بردن پف و از بین بردن پوست اضافی پشت چشم انجام می شود. از لیست جامعی که وب سایت کلینیک زیبایی از اطلاعات آدرس و شماره تماس پزشکان برتر در این محدوده جمع آوری کرده است استفاده کنید.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در میدان آرژانتین تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر کیارش مجردیتهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، بن بست آفرین، پلاک 3، گروه پزشکی تخصصی الوند، طبقه 402188794746
09128178956
2دکتر پرویز مافیتهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، بیمارستان کسری02188780455

بهترین جراح زیبایی پلک در میدان آرژانتین کیست؟

ممکن است یافتن بهترین جراح برای شما کار دشواری باشد، از این رو وب سایت کلینیک زیبایی با هدف سهولت در این کار لیستی ایجاد کرده است که میتوانید با کلیک بر روی پروفایل پزشکان برتر در لیست فوق از تصاویر قبل و بعد از پزشکان وی آی پی دیدن فرمایید و با اطمینان بیشتر جراح خود را انتخاب نمایید. اگر قصد انجام جراحی های ترمیمی و زیبایی دیگری دارید، میتوانید بهترین جراح پلاستیک در میدان آرژانتین را در این لینک یافته و به این جراحان مراجعه فرمایید.

بهترین جراح زیبایی پلک در میدان آرژانتین کیست؟

اخذ نوبت اینترنتی جراح بلفاروپلاستی در میدان آرژانتین

برای دریافت نوبت به روش اینترنتی می توانید با مراجعه به لیست فوق و کلیک بر روی پروفایل های وی آی پی، به تقویم روزهای آزاد آن پزشک دست یابید و بر اساس روز و ساعت مورد نظر خود نوبت را اخذ نمایید.

اخذ نوبت اینترنتی جراح بلفاروپلاستی در میدان آرژانتین

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح بلفاروپلاستی در میدان آرژانتین دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه