پرطرفدارترین جراحی های زیبایی

پرطرفدارترین جراحی های زیبایی را بشناسید

پری چاوشی

جراحی زیبایی هر ساله محبوبتر می‌شود. تقریبا ۲ میلیون جراحی است که سالانه در ایالت متحده انجام شده و امروزه در تمام دنیا طرداران خاص خود را پیدا کرده است. وب سایت کلینیک زیبایی امروز قصد دارد پرطرفدارترین جراحی های زیبایی را به شما معرفی کند. پس با ما همراه شوید.

پرطرفدارترین جراحی های زیبایی کدامند؟

هر ساله تعداد رو به افزایشی از بیماران تحت عمل جراحی زیبایی در آمار جهانی ثبت می‌شود. هرچه افراد بیشتری به دلایل پزشکی یا تمایل های ساده برای بهبود ظاهر خود تلاش می نمایند و ظاهر خود را تغییر می‌دهند اما در بین آن ها برخی از جراحی های پلاستیک وجود دارند که به عنوان معروف ترین روش ها شناخته شده است. در حالی که تعداد زیادی از مردان هم به عمل جراحی پلاستیک روی می آورند، اما هنوز هم تعداد زنان بسیار بیشتر است. به گزارش ایرنا، ایران جزء ۱۰کشور اول در جراحی زیبایی محسوب میشود که از پزشکان فوق حرفه ای در این زمینه نیز بهره مند است.

پرطرفدارترین جراحی های زیبایی کدامند؟

جراحی زیبایی سینه

به طور کل یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی شامل جراحی پروتز سینه و جراحی کوچک کردن سینه می‌شود. اطلاعات جراحان برتر پروتز سینه در لینک درج شده قرار گرفته اند و شما میتوانید با خیال راحت عمل خود را به آنها بسپارید.

جراحی پروتز سینه: این عمل زیبایی به منظور بزرگتر‌ شدن دو پستان، جایگزینی سینه از دست رفته به دلیل سرطان، ایجاد تعادل در سینه‌های نامتقارن، سفت شدن و لیفت سینه و افزایش سایز سینه‌های بانوانی که رشد کافی را در سن بلوغ نداشته‌اند انجام می‌شود.

داشتن سینه‌های برجسته و سفت از گذشته تاکنون از جمله مهم‌ترین نکات در زیبایی بانوان به شمار می‌رود. به همین دلیل امروزه این جراحی از محبوبیت زیادی در بین بانوان برخوردار شده است.

جراحی کوچک کردن سینه: این جراحی حالت متضاد روش قبلی است. به این معنا که در این جراحی برای زیبایی سینه، به جای کمک به برجستگی هدف کوچک‌تر کردن سینه است. در این جراحی علاوه بر زیبایی جنبه درمانی نیز مد نظر خواهد بود و بیمه هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

به اینصورت است که در این جراحی با کوچک کردن سینه‌هایی که اندازه غیر استاندارد و خیلی بزرگی دارند و به بیماران در درمان کمر درد مزمن، گردن درد و استایل نامناسب ناشی از این سنگینی سینه کمک می‌کند. این جراحی یک راه حل دائمی‌ برای سینه‌های بزرگ و بد فرم است.

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

جراح زیبایی پلک می‌تواند مشکلات متعددی همچون افتادگی پلک را درمان کند و به همین دلیل از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی است. پوست و چربی اضافی برداشته می‌شود تا بتواند پلک صاف تر و تنگ تری ایجاد نماید. برای کاهش پف زیر چشم یا برآمدگی‌های موجود در زیر چشم می‌توان چربی را از یک ناحیه به ناحیه دیگر منتقل کرد. درمان حدود یک هفته به طول می‌انجامد و معمولا زخم‌های زیادی در آن ایجاد نمی‌شود.

کاشت مو

نیمی از مردان و بیشتر خانم‌ها موهای خود را با افزایش سن از دست می‌دهند. معمولا این موها در اطراف و پشت سر ضخامت خود را حفظ می‌کنند. همین امر به جراح اجازه می‌دهد مقدار کوچکی از موهای این ناحیه را به نواحی طاس شده یا نواحی که موهای آن نازک شده اند انتقال دهد. فرآیند کاشت مو در دنیای امروز بسیار ساده تر شده است. صدها میکروگرافت که هر کدام از آن‌ها در برگیرنده یک الی سه تار موست، به شکل طبیعی در سر قرار می‌گیرد.

رینوپلاستی پرطرفدارترین جراحی های زیبایی

رینوپلاستی نام رسمی برای جراحی زیبایی بینی است. دلایل زیادی برای جراحی زیبایی بینی وجود دارد، از جمله تغییر اندازه بینی، تغییر زاویه بینی، صاف کردن و رفع قوز بینی ، تغییر شکل نوک و باریک کردن بینی . افراد برای بهبودی بینی خود بعد از آسیب دیدگی یا برای اصلاح مشکلات تنفسی، جراحی زیبایی بینی انجام می دهند. برخی از بیماران فکر می کنند بینی آن ها خیلی بزرگ است یا ظاهر بینی شان را دوست ندارند. جراحی زیبایی بینی با استفاده از یک روش بسته انجام می شود، به این معنا که برش ها در داخل بینی پنهان هستند. عمل با روش باز نیز قابل انجام است که در آن، هر نوع زخم برش در قسمت بیرونی بینی دیده خواهد شد.

رینوپلاستی پرطرفدارترین جراحی های زیبایی

جراحی لیفت صورت

لیفت صورت می‌تواند باعث شادابی و جوانی صورت شما شود به همین دلیل توجه خانمها را به خود جلب کرده و یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در کل جهان شناخته شده است. این جراحی معمولا از اطراف گوش آغاز می‌شود و در آن جراح تلاش می‌کند پوست اضافی را بردارد و بر روی لایه‌های عمیق تر پوست و عضلات کار کند. امکان عفونت در این جراحی وجود دارد اما بسیار نادر است. لیفت صورت معمولا جای خود را به گزینه‌های ساده تر همچون بوتاکس یا لیزردرمانی می‌دهد.

جراحی لیفت بازو

لیفتینگ بازو با افزایش سن نگه داشتن مقاومت عضلات سه سر بازو به یک چالش بزرگ تبدیل می‌شود. این موضوع در خانم‌ها بیشتر دیده می شود. زمانی که این مبارزه را می‌بازیم نتیجه آن ایجاد پوست اضافی و چربی در این ناحیه است که معمولا باعث بدشکل شدن بازو می‌شود. لیفت بازو می‌تواند چنین مشکلاتی را حل کند. در جراحی لیفت بازو بخش زیرین بازو سفت و محکم می‌شود و چربی و پوست اضافی برداشته خواهد شد.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران