هزینه جراحی لیفت ابرو

هزینه جراحی لیفت ابرو در سال 1403 چقدر است؟

پری چاوشی

عمل لیفت ابرو امروز یکی از تکنیکی های جوانسازی پوست است که طرفداران زیادی پیدا کرده. هزینه جراحی لیفت ابرو در سال 1403 به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

عمل لیفت ابرو در شیراز به دلیل جوانسازی پوست و زیبایی که به چهره فرد می‌بخشد بسیار طرفدار دارد و  از آنجایی که در رفع چین و چروک پیشانی، ابرو و همچنین پلک بالایی تاثیرگذار است امروزه به عنوان یکی از جراحیهای زیبایی مهم تبدیل شده است.  رسیدن به نتیجه مطلوب و عالی از این جراحی به انتخاب بهترین جراح لیفت ابرو در شیراز بستگی دارد که ما در لینک درج شده اطلاعات آدرس و شماره تماس این جراحان را آورده ایم.

هزینه عمل لیفت ابرو در سال 1400 و 1401

عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو چیست؟

قیمت جراحی لیفت ابرو و پیشانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. دستمزد جراح، هزینه بیمارستان یا کلینیک، داروهای مراقبتی بعد از عمل و ... همگی میتواند در افزایش و یا کاهش هزینه این جرای تاثیر گذار باشد. با شروع سال 1403 و افزایش تعرفه های پزشکی در بیمارستان ها قیمت این عمل نیز افزایش پیدا کرده است.

شرایط بیمار و خواسته های وی نیز یکی دیگر از مهمترین عواملی است که میتواند در افزایش قیمت عمل بالا کشیدن ابرو تاثیرگذار باشد. معمولا هزینه جراحی در کلینیک های خصوصی بیشتر از هزینه آن در بیمارستان های دولتی است.

هزینه عمل لیفت ابرو در شیراز در سال 1403 حدود 4 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان متغییر است که این هزینه می تواند بسته به شرایط بیمار و نوع عملی که انجام می دهد عوض شود.

آیا بیمه هزینه جراحی لیفت ابرو را تامین می‌کند؟

با توجه به این که این جراحی معمولاً به عنوان یک جراحی زیبایی شناخته می‌شود و نه درمانی، بیمه هزینه‌های این جراحی را پرداخت نمی‌کند. با این وجود برای کسب اطلاعات دقیق در این مورد باید با شرکت بیمه‌گزار خود صحبت کنید.

قیمت لیفت ابرو بدون جراحی

نتایجی که لیفت ابرو بدون جراحی به دنبال دارد و همینطور مدت ماندگاری این نتایج، از مهم ترین مسائلی است که بیشتر افراد با جستجوی آنها سعی در انتخاب درست و به جا در مورد انجام یا عدم انجام لیفت ابرو به صورت غیر تهاجمی دارند. شاید دوره‌ی ریکاوری بلندمدت جراحی لیفت از نظر شغلی آسیب اقتصادی زیادی برایتان داشته باشد. یا مثلاً شرایط پیری پوست‌تان به شکلی باشد که اثرات روش‌های لیفتینگ کم‌تهاجمی خیلی کمتر از ۱ یا ۲ سال پایدار باشند.

قیمت لیفت ابرو بدون جراحی

هزینه لیفت ابرو با نخ در سال 1403

هزینه جراحـی لیفت ابرو به دو صورت است. لیفت ابرو به صورت تهاجمی و غیر تهاجمی انجام می‌شود . هزینه لیفت ابرو با نخ با توجه به نخ انتخابی شما و همچنین کلینیک مورد نظر میتواند متفاوت باشد.

به هر حال قیمت برای همه ما مهم است. جراحی لیفت چندین برابر روش‌های کم‌تهاجمی لیفتینگ هزینه دارد. لیفت با نخ، هایفوتراپی و اندولیفت به مراتب ارزان‌تر هستند ولی برای حفظ نتایج باید هر چندوقت یکبار انجامشان بدهید. این که کدام روش برای شما به‌صرفه‌تر است به شرایط شما بستگی دارد.

نظر کاربران