بهترین مرکز برداشتن خال در پاسداران تهران

بهترین مرکز برداشتن خال در پاسداران تهران

فاطمه صابری

بهترین مرکز برداشتن خال در پاسداران تهران به طور کلی یک روش جراحی ایمن و مؤثر است و می‌تواند خال‌های غیر ضروری را حذف کند و ظاهری زیباتر را به شما هدیه کند. همچنین برخی از خال ها ممکن است خطر سرطانی داشته باشند که لازم است برای جلوگیری از این خطر، به حذف این گونه خال ها بپردازیم. اما قبل از اتخاذ تصمیم، بهتر است به بهترین پزشکان مراجعه کرده و از آنها مشاوره بگیریم. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مشاهده لیست جامعی از اطلاعات این جراحان همچون آدرس و شماره تماس دست یابید و به آنها مراجعه کنید.

بهترین مرکز برداشتن خال در پاسداران تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر نسیبه برزکارتهران، خیابان پاسداران، نبش نیستان چهارم، کلینیک تخصصی پوست و مو عصر جدید02126473351
02126473314
2دکتر نسرین ذوفنتهران، پاسداران، بوستان هشت، بین پایدارفرد و اسلامی، پلاک 67، طبقه 4، واحد 1002122554982
3دکتر بهروز باریک بینتهران، پاسداران، بوستان نهم، بعد از پایدار فرد، پلاک 11802122575757
02122573274
02122571684

بهترین جراح خال برداری در پاسداران

اگر به دنبال جراح متخصص در زمینه خال برداری در پاسداران هستید، میتوانید با مراجعه به لیست فوق با پزشکان معتبر آشنا شوید. در قدم اول بر روی نام پزشک مورد نظر خود کلیک کرده تا به پروفایل اختصاصی آن پزشک راه یابید. پس از آن میتوانید با مشاهده سایر خدمات آنها و نمونه کارها از تخصص و حرفه ای بودن آنان مطمئن شوید. برای یافتن بهترین جراح خال برداری در منطقه پاسداران، می توانید از تجربیات دوستان و آشنایان خود بهره بگیرید و در بخش نظر کاربران، نظرات و بازخوردهای بیماران قبلی را بررسی کنید. شما میتوانید با مراجعه به بهترین متخصص پوست و مو در پاسداران به درمان دیگر مشکلات پوستی خود رسیدگی کنید.

بهترین جراح خال برداری در پاسداران

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در پاسداران

امروزه با استفاده از رزرو نوبت دکتر برداشتن خال در پاسداران به صورت اینترنتی میتوانید در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید و پس از این دیگر نیازی به تماس با کلینیک و چک کردن امکان تعیین نوبت نخواهید داشت. برای رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در پاسداران، کافیست به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی اسامی مراکز معتبر، به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و از طریق تقویم آزاد مرکز، بر اساس ساعت و روز مورد نظر، نوبت خود را رزرو نمایید. شما با این کار میتوانید علاوه بر دریافت نوبت، سایر خدمات پزشک را مشاهده کرده و از تخفیف ها اطلاع یابید.

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در پاسداران

هزینه برداشتن خال در پاسداران

در منطقه پاسداران تهران، برداشتن خال به عنوان یکی از خدمات پزشکی زیبایی با هزینه‌های مختلفی انجام می شود. قیمت برداشتن خال وابستگی به عوامل مختلفی دارد که شامل شرایط فردی بیمار، میزان وسعت خال، محل قرارگیری خال و نوع روش درمانی مورد استفاده برای برداشتن خال می‌باشد. به منظور تعیین هزینه برداشتن خال در منطقه پاسداران، بهتر است با متخصصین پوست و زیبایی معتبر در لیست فوق مشورت کرده و پس از بررسی شرایط فردی و وسعت خال، میزان هزینه لازم برای این خدمات زیبایی را تعیین کنید.

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز برداشتن خال در پاسداران تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران