بهترین مرکز برداشتن خال در نیاوران تهران

بهترین مرکز برداشتن خال در نیاوران تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

شما میتوانید برای برداشتن خال های خود به بهترین مرکز برداشتن خال در نیاوران تهران مراجعه کنید. این خال برداری میتواند به دلایل درمانی و یا زیبایی انجام گیرد. در ادامه به نکاتی در رابطه با شناسایی پزشکان برتر پرداخته ایم. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مشاهده لیست جامعی از اطلاعات این جراحان همچون آدرس و شماره تماس دست یابید و به آنها مراجعه کنید.

بهترین مرکز برداشتن خال در نیاوران تهران

سایر مراکز خال برداری در نیاوران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر محمد سعیدیتهران، نیاوران، چهاراه کامرانیه، کامرانیه شمالی، نبش شریفی، ساختمان یاس، طبقه 4، واحد شمالی02126254071
2دکتر مریم طباطبایی یزدیتهران، باهنر (نیاوران)، بخش اداری ساختمان نارون02126103877

بهترین جراح خال برداری در نیاوران

در بین جراحان خال برداری که در نیاوران مشغول به کار هستند، شناسایی بهترین جراح خال برداری می‌تواند باعث آرامش و نتیجه ای مطمئن تر برای بیماران شود. برای پیدا کردن بهترین جراح خال برداری در نیاوران، می‌توانید از نظرات و تجربیات دیگران و همچنین مشاهده نمونه کارها استفاده کنید و با مراجعه به کلینیک‌ها و مطب‌های مختلف، با جراحان متخصص در این حوزه ملاقات کرده و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. شما میتوانید با مراجعه به بهترین متخصص پوست و مو در نیاوران به درمان دیگر مشکلات پوستی خود رسیدگی کنید.

بهترین جراح خال برداری در نیاوران

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در نیاوران

مزایای روش رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در نیاوران شامل صرفه جویی در زمان، راحتی و سهولت، دسترسی آسان و اطمینان از ثبت نوبت می‌باشد. برای اخذ نوبت اینترنتی، کافی است به وب سایت کلینیک به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی پزشک معتبر در این محدوده، به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و از طریق تقویم آزاد مرکز، بر اساس ساعت و روز مورد نظر، نوبت خود را رزرو نمایید. شما با این کار میتوانید از تخفیف ها و مزایای دیگر پزشکان نیز اطلاع یابید.

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در نیاوران

هزینه برداشتن خال در نیاوران

هزینه برداشتن خال بسته به محل کلینیک و نوع خال، عمق و بزرگی خال و دستمزد پزشک متغیر است. شما میتوانید برای اطمینان از هزینه نهایی برداشتن خال در نیاوران، بهتر است با کلینیک یا مطب معتبر نام برده شده در لیست فوق تماس گرفته و مشاوره بگیرید و از هزینه ها اطلاع یابید.

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز برداشتن خال در نیاوران تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران