بهترین مرکز برداشتن خال در شریعتی تهران

بهترین مرکز برداشتن خال در شریعتی تهران

فاطمه صابری

خال برداری یک روش کوچک‌کردن و یا حذف کردن خال‌های پوستی است که شما میتوانید با مراجعه به بهترین مرکز برداشتن خال در شریعتی تهران، با بهترین روش ها، متناسب با نوع خال شما از نتیجه نهایی رضایت کامل را داشته باشید. خال برداری می‌تواند به صورت جراحی، لیزری و یا با استفاده از روش‌های شیمیایی انجام شود که از طریق انتخاب یک پزشک خوب میتوانید از انتخاب صحیح ترین روش برداشتن خال اطمینان حاصل فرمایید. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مشاهده لیست جامعی از اطلاعات این جراحان همچون آدرس و شماره تماس دست یابید و به آنها مراجعه کنید.

بهترین مرکز برداشتن خال در شریعتی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مسعود اسلامی زادهتهران، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان ظفر، پلاک 26، طبقه 3، واحد 302122913661
09058939441
2دکتر نرگس قندیتهران، خیابان دکتر شریعتی، ابتدای میرداماد، خیابان رودبار شرقی، ساختمان رودبار، شماره 47، طبقه 402126420987
3دکتر علی فرنقیتهران، خیابان شریعتی، بالاتر از مترو قیطریه، ساختمان پزشکان 172502122218741
02122232114
4دکتر حسین بخشی ورزنهتهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، روبروی پارک شریعتی، ابتدای کوچه اتوبانک، پلاک 73، واحد 402122896123
5دکتر علیرضا ذاکرتهران، خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، کوچه مرشدی پلاک 9، کلینیک پوست و موی ایران فیت02122223030
6دکتر فرهاد ملک زادتهران، شریعتی، نرسیده به تجریش، جنب داروخانه طالقانی، شماره 1980، طبقه اول02122236469
7دکتر سعید پارسیان فرتهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دو راهی قلهک، رو بروی بانک آینده، ساختمان پزشکان سپهر، طبقه اول، واحد 402122624912

بهترین جراح خال برداری در شریعتی

برای اینکه از نتیجه نهایی خال برداری خود رضایت کافی را داشته باشید لازم است به دنبال بهترین پزشکان در این زمینه باشید. شما میتوانید در وب سایت کلینیک زیبایی با کلیک بر روی نام هر یک از مراکز مورد نظر خود به پروفایل اختصاصی آنها وارد شده و با مشاهده تصاویر نمونه کارهای آن پزشک، از تخصص و حرفه ای بودن آن مرکز اطمینان حاصل فرمایید. همچنین میتوانید با خواندن نظرات کاربران با اطمینان بیشتری مرکز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. شما میتوانید با مراجعه به بهترین متخصص پوست و مو در شریعتی به درمان دیگر مشکلات پوستی خود رسیدگی کنید.

بهترین جراح خال برداری در شریعتی

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در شریعتی

رزرو نوبت اینترنتی، روشی سریع، آسان و راحت برای اخذ نوبت است. با این روش، نیازی به تماس با کلینیک و صرف وقت در صف‌های پذیرش نیست. برای اخذ نوبت اینترنتی، کافیست به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی نام دکتر برداشتن خال معتبر در شریعتی، به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و از طریق تقویم آزاد مرکز، بر اساس ساعت و روز مورد نظر، نوبت خود را رزرو نمایید. مزایای این روش شامل صرفه جویی در زمان، دسترسی آسان به تقویم نوبت‌دهی، اطمینان از ثبت نوبت به صورت صحیح می‌باشد. شما می‌توانید در زمان مقرر به کلینیک مراجعه کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در شریعتی

هزینه برداشتن خال در شریعتی

هزینه برداشتن خال با توجه به عوامل مختلفی محاسبه می شود. عواملی که در هزینه برداشتن خال در شریعتی تاثیر می‌گذارند شامل مواردی نظیر ابعاد و عمق خال، میزان دسترسی به خال و سختی دسترسی به آن، شیوه برداشت، دستمزد پزشک و... است. بنابراین، هزینه برداشتن خال متفاوت است و به ویژگی‌های فیزیکی و شرایط محیطی مربوطه بستگی دارد. به منظور تعیین هزینه برداشتن خال در منطقه شریعتی، بهتر است با متخصصین پوست و زیبایی معتبر در لیست فوق مشورت کرده و پس از بررسی شرایط فردی و وسعت خال، میزان هزینه لازم برای این خدمات زیبایی را تعیین شود.

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز برداشتن خال در شریعتی تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران