بهترین مرکز برداشتن خال در ستارخان تهران

بهترین مرکز برداشتن خال در ستارخان تهران

فاطمه صابری
مرکز برداشتن خال در ستارخان
مشاهده همه

تعداد زیادی از مراکز تخصصی در زمینه برداشتن خال در ستارخان تهران وجود دارد که برای یافتن بهترین آنها وب سایت کلینیک امکانی برای شما به وجود آورده است که بتوانید از نتیجه نهایی این امر زیبایی اطمینان داشته باشید. در ادامه به نکاتی در رابطه با شناسایی پزشکان برتر پرداخته ایم. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مشاهده لیست جامعی از اطلاعات این جراحان همچون آدرس و شماره تماس دست یابید و به آنها مراجعه کنید.

بهترین مرکز برداشتن خال در ستارخان تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی دلدارتهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، نرسیده به گلناز شمالی، روبروی کارواش ایران، پلاک 302، واحد 1002144269514
09124503667

سایر مراکز برداشتن خال در ستارخان

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فریبا محمدیتهران، ابتدای ستارخان، جنب بانک توسعه تعاون، پلاک 19، کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی جوانه02166120325
2دکتر الهام بهرنگیتهران، خیابان ستارخان، ابتدای خیابان نیایش، بیمارستان رسول اکرم، طبقه 6، کلینیک پوست02166515001
3دکتر نادیا درویشی زادهتهران، ستارخان، بین فلکه اول و چهارراه خسرو، ساختمان پزشکان سبز، طبقه 3، پلاک 96402144244641
02144243877

بهترین جراح خال برداری در ستارخان

برای اینکه بتوانید بهترین جراح خال برداری در ستارخان تهران را بیابید میتوانید با مشاهده نمونه کارهای مراجعین سابق آن پزشک، انتخاب بهتری داشته باشید. به لیست فوق مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام هر یک از جراحان به پروفایل آنها وارد شده و نمونه کارها را مشاهده کنید. همچنین، اطلاعات بیشتر در مورد تجربه هر جراح را میتوانید از مشاهده نمونه کارهای آن پزشک دریافته و خواندن نظرات بیماران قبلی و همچنین میزان رضایت آنها در انتخاب پزشک برتر به شما کمک می کند. شما میتوانید با مراجعه به بهترین متخصص پوست و مو در ستارخان به درمان دیگر مشکلات پوستی خود رسیدگی کنید.

بهترین جراح خال برداری در ستارخان

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در ستارخان

صرفه جویی در زمان و هزینه از جمله مزیت های رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در ستارخان است. شما میتوانید بدون تماس با کلینیک و چک کردن امکان تعیین نوبت خواهید داشت. علاوه بر این، با رزرو نوبت اینترنتی، شما دسترسی به خدمات و قیمت های پزشک دارید و می‌توانید قبل از رفتن به کلینیک، با تحقیقات بیشتر، تصمیم بهتری بگیرید. کافیست به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی نام دکتر برداشتن خال معتبر در این محدوده، به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و از طریق تقویم آزاد مرکز، بر اساس ساعت و روز مورد نظر، نوبت خود را رزرو نمایید.

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در ستارخان

هزینه برداشتن خال در ستارخان

عوامل مختلفی که بر هزینه برداشت خال در ستارخان تاثیر می گذارند، شامل ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای برداشتن خال، عمق و بزرگی خال، دستمزد پزشک و ... می باشد. به منظور تعیین هزینه برداشتن خال در منطقه ستارخان، بهتر است با متخصصین پوست و زیبایی معتبر در لیست فوق مشورت کرده و پس از بررسی شرایط فردی و وسعت خال، میزان هزینه لازم برای این خدمات زیبایی را تعیین شود.

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز برداشتن خال در ستارخان تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه