بهترین مرکز برداشتن خال در زعفرانیه تهران

بهترین مرکز برداشتن خال در زعفرانیه تهران

فاطمه صابری

شما میتوانید با مراجعه به بهترین مرکز برداشتن خال در زعفرانیه تهران خال های غیر ضروری خود را از بین ببرید و به ظاهری آراسته تر برسید. همچنین باید بدانید که با مراجعه به یک پزشک خوب به بهترین نتیجه میرسید و بعد از برداشت خال اثری از جای زخم نمی ماند. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مشاهده لیست جامعی از اطلاعات این جراحان همچون آدرس و شماره تماس دست یابید و به آنها مراجعه کنید.

بهترین مرکز برداشتن خال در زعفرانیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مسعود جعفریتهران، زعفرانیه، خیابان آصف (اعجازی)، پلاک 37، جنب بانک ملت، طبقه 202122439094
02122439095
2دکتر آرمیتا کیافرتهران، سه راه زعفرانیه، ساختمان پزشکان زعفرانیه، طبقه 9، واحد 6002122734377
02122720082
3دکتر مصطفی مهدوی نیاتهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ب، کوچه هشتم، پلاک 309301123232
4دکتر فاطمه رجبیتهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، پالادیوم، طبقه پنجم شمالی، واحد 50302122010537
5دکتر آریان فرج الهیتهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از چهارراه پسیان، جنب داروخانه پاک آریان02122701224
02122703496

بهترین جراح خال برداری در زعفرانیه

برای یافتن بهترین جراح خال برداری در زعفرانیه میتوانید به جدول بالا مراجعه کنید و پزشکان معتبر را انتخاب کنید. بهترین راه برای ارزیبابی یک پزشک، مشاهده نمونه کارها و خواندن نظرات کاربران در مورد آن پزشک می باشد. با مشاهده نمونه کارهای پزشکان در پروفایل اختصاصی آنان در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید از تخصص و حرفه ای بودن این پزشکان اطلاع یابید. شما میتوانید با مراجعه به بهترین متخصص پوست و مو در زعفرانیه به درمان دیگر مشکلات پوستی خود رسیدگی کنید.

بهترین جراح خال برداری در زعفرانیه

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در زعفرانیه

اخذ نوبت اینترنتی از وب سایت کلینیک، یکی از راه‌های ساده و راحت برای دریافت نوبت می‌باشد. مزایای این روش شامل صرفه جویی در زمان، راحتی و سهولت، دسترسی آسان و اطمینان از ثبت نوبت به صورت صحیح می‌باشد. برای اخذ نوبت اینترنتی، کافیست به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی اسامی مراکز معتبر، به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و از طریق تقویم آزاد مرکز، بر اساس ساعت و روز مورد نظر، نوبت خود را رزرو نمایید. شما با این کار میتوانید علاوه بر دریافت نوبت، سایر خدمات پزشک را مشاهده کرده و از تخفیف ها اطلاع یابید. پس از این میتوانید بدون نیاز به تماس با کلینیک و چک کردن زمان های آزاد پزشک، نوبت خود را بر اساس تقویم موجود در سایت رزرو نمایید.

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در زعفرانیه

هزینه برداشتن خال در زعفرانیه

برای برداشتن خال، هزینه‌ها بسته به محل و نوع خال متفاوت است. برای برآورد هزینه برداشتن خال، بهتر است به کلینیک‌های مختلف مراجعه کرده تا هزینه‌ی برداشتن خال برآورد شود. همچنین، برای اطمینان از قیمت‌ها، بهتر است با چندین کلینیک تماس گرفته و قیمت‌ها را مقایسه کنید تا بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه را انتخاب کنید. به منظور تعیین هزینه برداشتن خال در منطقه زعفرانیه، بهتر است با متخصصین پوست و زیبایی معتبر در لیست فوق مشورت کرده و پس از بررسی شرایط فردی و وسعت خال، میزان هزینه لازم برای این خدمات زیبایی را تعیین شود.

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز برداشتن خال در زعفرانیه تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران