بهترین دکتر رفع غبغب در مرودشت

بهترین دکتر رفع غبغب در مرودشت

فرشته مقامی

غبغب که اغلب به آن چربی زیر ذهنی می گویند، زمانی ایجاد می شود که یک لایه چربی اضافی در زیر چانه وجود داشته باشد یا زمانی که پوست اطراف خط فک خاصیت ارتجاعی کمتری پیدا می کند، آویزان می شود و ظاهر غبغب را به وجود می آورد.ما در این لیست به کمک شما آمده ایم و به معرفی بهترین دکتر رفع غبغب در مرودشت پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین دکتر رفع غبغب در مرودشت

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک دکتر سعید صابر مرودشت، کوچه سوپر گوشت 09215885251

هزینه جراحی غبغب در مرودشت

هزینه های جراحی غبغب به روش جراحی بستگی دارد. لیپوساکشن نسبت به لیفت گردن کمتر تهاجمی و زمان بر است. هزینه های این روش عبارتند از:

زمان جراح
هزینه تسهیلات و کارکنان
هزینه دارو و ابزار
هزینه های بیهوشی

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در جلسات مشاوره با پزشک در این خصوص سوال کنید.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای جراحی لیفت صورت در مرودشت هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین دکتر رفع غبغب در مرودشت

برای یافتن بهترین مرکز لیزر اندولیفت در مرودشت، برروی لینک درج شده کلیک نمایید.

اخذ نوبت اینترنتی بهترین دکتر رفع غبغب در مرودشت

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی و بدون نیاز به حضور در مطب نوبت خود را دریافت کنید. شما می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر رفع غبغب در مرودشت

رفت مشاوره به صورت غیرحضوری یکی از راه های جدید برای جلوگیری از اتلاف وقت در جهت مشاوره با پزشک است. شما می توانید از لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

بهترین دکتر رفع غبغب در مرودشت

بهترین دکتر رفع غبغب در مرودشت

برخی از روش ها ممکن است برای مورد خاص شما کم و بیش موثر باشند، بنابراین با دکتر رفع غبغب خود صحبت کنید تا بهترین درمان را برای شما بیابد.پزشکان رفع غبغب در بیرجند می توانند شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.از این بابت ما در وب سایت تخصصی کلینیک زیبایی در جدول بالا بهترین دکتر رفع غبغب در مرودشت را برای شما کاربران عزیز جمع اوری کرده ایم.

بعد از جراحی غبغب چه انتظاری باید داشت؟

پس از عمل می توانید انتظار کمی تورم و ناراحتی داشته باشید. پوست گردن و چانه ممکن است به دلیل تورم و کبودی بسیار سفت شود. اگر برای کاهش تجمع خون و مایعات در گردن خود درن هایی دارید، پزشک معمولاً بعد از یک یا دو روز آنها را خارج می کند.

پزشک ممکن است استفاده از پماد آنتی بیوتیک را در هر ناحیه برش توصیه کند. آنها معمولاً توصیه می‌کنند که برای چند روز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا قرار دادن مقادیر زیاد آب روی صورت و چانه خودداری کنید.

زمان بهبودی بستگی به این دارد که پزشک از چه روش جراحی استفاده کرده است. برای لیپوساکشن چانه، این معمولا چند روز تا یک هفته قبل از بازگشت به محل کار است. برای لیفت گردن، ممکن است تا حدود دو هفته دیگر به سر کار برنگردید.

از این که تا پایان این لیست با ما همراه بودید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران