بهترین جراح پلاستیک در ستارخان

بهترین جراح پلاستیک در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح پلاستیک در ستارخان تهران می‌پردازیم. اگر قصد انجام جراحی زیبایی پلاستیک در ستارخان را دارید این مطلب را از دست ندهید.

خیابان ستارخان با نام قبلی خیابان تاج یکی از مهمترین خیابان‌های شهر تهران است که مطب جراحان پلاستیک زیادی در این محدوده قرار دارد. ما نیز تلاش کرده ایم در جدول زیر آدرس و شماره تماس بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در ستارخان تهران را جمع آوری کنیم.

بهترین جراح پلاستیک در ستارخان تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر حسن مفرد تهران، خيابان ستارخان، جنب پمپ بنزين بهبودی 02166554256

جراح پلاستیک خوب در ستارخان تهران کیست؟

برای پیدا کردن فوق تخصص جراحی پلاستیک در محدوده ستارخان تهران باید وظایف یک جراح پلاستیک ماهر و با تجربه را بدانید. دانستن نکات زیر می تواند در انتخاب یک دکتر خوب در این زمینه به شما کمک کند:

  • سوابق کاری و تحصیلی
  • مهارت، خلاقیت و تجربه
  • دقت عمل
  • صداقت و تعهد
  • دانش به روز

جراح پلاستیک خوب در ستارخان تهران کیست؟

لیست کامل بهترین جراح پلاستیک در تهران به همراه آدرس و شماره تماس در لینک درج شده قرار گرفت.

نوبت دهی اینترنتی جراح پلاستیک در ستارخان تهران

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به ما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه، زمان مراجعه خود را به سرعت دریافت نمایید. شما عزیزان می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر خود کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل وی، ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی، زمان مراجعه خود را رزور نمایید.

هزینه جراحی پلاستیک در ستارخان تهران

در منطقه ستارخان تهران هزینه عمل جراحی پلاستیک با توجه به دستمزد جراح، منطقه مورد نظر برای عمل، هزینه مراقبت های بعد از آن و ... بستگی دارد. به شما توصیه می کنیم برای اطلاع دقیق از هزینه این عمل با شماره‌های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید.

هزینه جراحی پلاستیک در ستارخان تهران

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح پلاستیک در محدوده ستارخان دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران