بهترین جراح پلاستیک در الهیه

بهترین جراح پلاستیک در الهیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح پلاستیک در الهیه تهران می پردازیم. اگر قصد انجام این عمل زیبایی تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه را دارید این مطلب را از دست ندهید.

الهیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است که مطب جراحان پلاستیک و زیبایی زیادی در این محدوده قرار دارد. ما نیز به درخواست شما آدرس و شماره تماس بهترین جراح پلاستیک در الهیه تهران را در جدول زیر قرار داده ایم.

بهترین جراح پلاستیک در الهیه تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر محمد تقی ایمانی تهران، الهیه، بعد از کوچه گلپاد، رو به روی مجتمع نماد الهیه، پلاک 9، واحد 10 02122651848
2 دکتر عزت الله حق گذار تهران، الهیه 02126211845
3 دکتر هنری جهان تهران، الهیه، خیابان مریم شرقی، پلاک 46 02122054828

جراح پلاستیک خوب در الهیه تهران کیست؟

برای پیدا کردن فوق تخصص جراحی پلاستیک در محدوده الهیه تهران باید وظایف یک جراح پلاستیک ماهر و با تجربه را بدانید. دانستن نکات زیر می تواند در انتخاب یک دکتر خوب در این زمینه به شما کمک کند:

  • سوابق کاری و تحصیلی
  • مهارت، خلاقیت و تجربه
  • دقت عمل
  • صداقت و تعهد
  • دانش به روز

جراح پلاستیک خوب در الهیه تهران کیست؟

اگر به دنبال جراح پلاستیک با تجربه در تهران هستید، آدرس و شماره تماس برترین جراحان متخصص در این زمینه در لینک درج شده قرار گرفته است.

مشاوره آنلاین با جراح پلاستیک در الهیه تهران

گرفتن مشاوره به صورت اینترنتی یکی از قابلیت های جدید وب سایت کلینیک زیبایی است که به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه زیادی به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

نویت دهی اینترنتی جراح پلاستیک در الهیه

گرفتن نوبت به صورت آنلاین یک روش مدرن است که بدون نیاز به حضور در مطب می توانید سریعا نوبت خود را دریافت نمایید. شما عزیزان در جدول فوق روی نام دکتر کلیک کرده و از قسمت نوبت دهی اینترنتی زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

نویت دهی اینترنتی جراح پلاستیک در الهیه

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح پلاستیک در محدوده الهیه دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران