بهترین جراح پروتز سینه در گیشا

بهترین جراح پروتز سینه در گیشا تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر قصد تغییر فرم سینه خود هستید، میتوانید از بهترین جراح پروتز سینه در گیشا تهران کمک بگیرید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان را در محدوده گیشا را برای شما جمع آوری کرده است.

بهترین جراح پروتز سینه در گیشا تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر رفیع پرنیاتهران، بالاتر از تقاطع میرداماد، کوچه قبادیان شرقی، پلاک پنجم، طبقه دوم، واحد هفتم02188879877
2دکتر امیررضا معتبرتهران، میرداماد، میدان مادر (محسنی)، خیابان سنجابی، کوچه شریفی، طبقه اول، پلاک 4، واحد 202126645841
09121240879

هزینه عمل پروتز سینه در گیشا

هزینه های مربوط به پروتز سینه در گیشا تهران بر اساس عواملی برآورد می شود. این عوامل شامل دستمزد پزشک، قیمت و سایز و مارک ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک می باشد. برای اطلاع بیشتر از هزینه ها به پزشکان برتر در لیست فوق مراجعه کنید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در گیشا مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در گیشا

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در گیشا

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در گیشا تهران با وجود امکانات وب سایت کلینیک زیبایی به راحتی صورت می پذیرد. تنها با انتخاب نام دکتر از لیست فوق به بخش پروفایل پزشک هدایت می شوید و در بخش اخذ نوبت آنلاین میتوانید نوبت خود را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در گیشا

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در گیشا

برای اینکه بتوانید از تجربیات پزشکان برتر که در دسترس شما نمی باشند استفاده کنید، بهترین انتخاب مشاوره آنلاین است. با این کار در هرجایی که هستید و به دور از ترافیک های شهری، به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در گیشا تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران