بهترین جراح پروتز سینه در پیروزی

بهترین جراح پروتز سینه در پیروزی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

با کمک بهترین جراح پروتز سینه در پیروزی تهران فرم سینه خود را تغییر دهید. وب سایت کلینیک زیبایی با ایجاد لیستی جامع از آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان در این محدوده، یافتن برترین ها را برای شما آسان کرده است.

بهترین جراح پروتز سینه در پیروزی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر هادی رحیمیتهران، خیابان پیروزی، بین مترو پیروزی و نبرد، ایستگاه صد دستگاه، پلاک 510، ساختمان پزشکان 510، طبقه 2، واحد 202136840893

هزینه عمل پروتز سینه در پیروزی

برای تغییر فرم سینه با پروتز، به دلیل وجود شرایط مختلف برای هر فرد مانند دستمزد پزشک، قیمت و سایز و مارک ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک این هزینه برای همه یکسان نمی باشد. با رزرو یک جلسه مشاوره با پزشکان برتر در لیست فوق از تمامی هزینه ها اطلاع یابید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در پیروزی مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در پیروزی

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در پیروزی

برای هدر ندادن زمان و در امان ماندن از ترافیک های شهری میتوانید با استفاده از نوبت دهی اینترنتی در وب سایت کلینیک زیبایی، تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در پیروزی

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در پیروزی

امروزه مشاوره آنلاین از روش های پرطرفدار ویزیت است. زیرا میتوانید با پزشکان برتر و غیرقابل دسترس مشورت کنید و تمامی سوالات خود را در زمینه انجام پروتز سینه و انواع جراحی های زیبایی سینه بپرسید. حتی امکان در امان ماندن از ترافیک های شهری را نیز دارید. به راحتی از لیست فوق پزشک مورد نظر خود را دیده و با مراجعه به پروفایل اختصاصی او نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را ببینید. سپس با اطمینان خاطر بیشتری پزشک را برای مشاوره آنلاین انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در پیروزی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران