بهترین جراح پروتز سینه در نازی آباد تهران

بهترین جراح پروتز سینه در نازی آباد تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

اگر قصد انجام جراحی پروتز سینه دارید، میتوانید برای انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در نازی آباد، از سایت کلینیک زیبایی استفاده کنید. برای اطلاع از بهترین جراح پروتز سینه در نازی آباد تهران، وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از این متخصصان به همراه آدرس و شماره تماس جمع آوری کرده است.

بهترین جراح پروتز سینه در نازی آباد تهران

سایر جراحان پروتز پستان در نازی آباد

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
دکتر حکیمه گنجی اناری
تهران، نازی آباد، خیابان شهید رجایی، بعد از خیابان مدائن
02155301806

هزینه عمل پروتز سینه در نازی آباد چقدر است؟

شما میتوانید با مراجعه به پزشکان معتبر نام برده شده در لیست فوق، از هزینه های دقیق این جراحی اطلاع یابید. باید بدانید که نمیتوان هزینه دقیقی را اعلام کرد زیرا عواملی همچون دستمزد دکتر، مارک و قیمت و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در روند محاسبه قیمت دخیل است. پس با انتخاب یکی از پزشکان در لیست فوق نوبت مشاوره بگیرید و از هزینه های دقیق اطلاع یابید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در تهران مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در نازی آباد چقدر است؟

برای یافتن بهترین جراح پروتز باسن در نازی آباد، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در نازی آباد

نوبت دهی اینترنتی بدون هدر دادن زمان و ماندن در ترافیک های سنگین شهری انجام می شود و تنها کافیست از طریق لیست فوق، با کلیک بر روی پروفایل پزشک، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در نازی آباد

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در نازی آباد تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران