بهترین جراح پروتز سینه در نارمک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای آشنایی با بهترین جراح پروتز سینه در نارمک تهران از طریق وب سایت کلینیک زیبایی اقدام کنید تا لیستی کامل و جامع به همراه آدرس و شماره تماس پزشکان در اختیار شما قرار گیرد.

بهترین جراح پروتز سینه در نارمک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فرخ سواددارتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم، ساختمان سهند، پلاک 4902177729350
02177738913
2دکتر محمدرضا پاکروانتهران، تهرانپارس، فلکه دوم خیابان فرجام، بین گلشنی و آمینه، روبروی ایران خودرو، ساختمان پزشکان آمی تیس02177292117

هزینه عمل پروتز سینه در نارمک

با تنها یک جلسه مشاوره با پزشکان برتر عمل پروتز سینه در لیست فوق، به تمامی سوالات خود در رابطه با هزینه ها برسید. هزینه های مربوط به عمل سینه برای همه یکسان نمی باشد. زیرا دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در نارمک مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در نارمک

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در نارمک

در صورتی که برای مراجعه به جراح پروتز سینه نیاز به دریافت نوبت اینترنتی دارید، میتوانید از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در نارمک

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در نارمک

با مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در نارمک میتوانید در هرجایی که حضور دارید با این پزشکان برتر مشاوره بگیرید و به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. پزشکان خود را نیز میتوانید با کمک لیست فوق بیابید و نوبت مشاوره بگیرید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در نارمک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه