بهترین جراح پروتز سینه در مرزداران

بهترین جراح پروتز سینه در مرزداران تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای یافتن اطلاعات بهترین جراح پروتز سینه در مرزداران تهران، وب سایت کلینیک زیبایی امکانی را فراهم آورده است که میتوانید به آسانی از طریق لیستی جامع، آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان را در محدوده مرزداران را در اختیار داشته باشید.

بهترین جراح پروتز سینه در مرزداران تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فرزانه گلفامتهران، مرزداران، بین شهید آریافر (دانش) و ایثار، پلاک 122، طبقه 302144275686
2دکتر کیوان عسگری پورتهران، مرزداران، بین ایثار و آریافر، پلاک 11002144212102
3دکتر محمدرضا هادیانتهران، بلوار مرزداران، بعد از چهار راه ناهید، طبقه اول، واحد 4 غربی02144266973
4دکتر احمد علی رجب پورتهران، مرزداران09120600407

هزینه عمل پروتز سینه در مرزداران

عواملی در برآورد هزینه های پروتز سینه وجود دارد که موجب شده است این هزینه برای همه افراد یکسان نباشد. این عوامل شامل دستمزد دکتر، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان می باشد. پس با کمک لیست فوق پزشک خود را انتخاب کنید و نوبت مشاوره اولیه دریافت کنید تا به هزینه ها دست یابید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در مرزداران مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در مرزداران

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در مرزداران

با نوبت گیری اینترنتی راحت شو! برای اخذ نوبت آنلاین میتوانید از وب سایت کلینیک زیبایی کمک بگیرید. تنها با کلیک بر روی پروفایل دکتر نوبت بگیرید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در مرزداران

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در مرزداران

در این وب سایت میتوانید با مشاهده نمونه کارهای پزشکان از قبل و بعد از عمل، بهترین جراح را انتخاب کنید و پس از آن، در هرجایی که حضور دارید، نوبت مشاوره آنلاین با پزشک انتخابی خود گرفته و به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در مرزداران تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران