بهترین جراح پروتز سینه در فاطمی

بهترین جراح پروتز سینه در فاطمی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که برای یافتن بهترین جراح پروتز سینه در فاطمی تهران، لیست جامعی از پزشکان به همراه آدرس و شماره تماس را برای شما جمع آوری کرده است.

بهترین جراح پروتز سینه در فاطمی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر داود نریمان زادهتهران، ضلع جنوب شرقی میدان فاطمی، روبروی بیمارستان شهرام، ساختمان پزشکان 28، طبقه 2، واحد 702186037552
02188901384

هزینه عمل پروتز سینه در فاطمی

برای اطلاع از هزینه های عمل پروتز سینه باید بدانید که عواملی همچون دستمزد دکتر، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان وجود دارد که باعث یکسان نبودن این هزینه ها برای افراد مختلف می باشد. پس با انتخاب یکی از متخصصین در لیست فوق و انجام معاینه های اولیه، از هزینه های دقیق اطلاع یابید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در فاطمی مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در فاطمی

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در فاطمی

تجربه ای آسان با نوبت دهی اینترنتی در وب سایت کلینیک زیبایی داشته باشید. با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، نوبت اینترنتی را با توجه به ساعات و روزهای آزاد موجود برای آن پزشک انتخاب کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در فاطمی

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در فاطمی

برای اینکه بتوانید از ترافیک های شهری و انتظارهای طولانی در محدوده فاطمی در امان بمانید، مشاوره آنلاین از بهترین انتخاب ها برای رسیدن به پاسخ تمامی سوالات شما می باشد.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در فاطمی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران