بهترین جراح پروتز سینه در صادقیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی بهترین جراح پروتز سینه در صادقیه تهران را دارد. میتوانید از لیست جامعی که این وب سایت از آدرس و شماره تماس پزشکان جمع آوری کرده است کمک گرفته و با بهترین پزشکان در این حوزه آشنا شوید.

بهترین جراح پروتز سینه در صادقیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فرزین پاک فطرتتهران، فلکه دوم صادقیه، پشت بیمارستان ابن سینا، ابتدای خیابان اعتمادیان، پلاک 28، ساختمان پزشکان فدک، طبقه سوم، واحد 1602144977490
09916961845
2دکتر محسن میرحسینیتهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، نبش گلستان شمالی، پلاک 29، بلوک 3، واحد 509199920278

هزینه عمل پروتز سینه در صادقیه

عواملی وجود دارد که نمیتوانیم هزینه دقیقی برای این جراحی در نظر بگیریم. از جمله این عوامل شامل دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان می باشد. پس با انتخاب یکی از متخصصین در لیست فوق نوبت مشاوره بگیرید و از هزینه های دقیق اطلاع یابید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در صادقیه مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در صادقیه

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در صادقیه

دریافت نوبت به صورت اینترنتی از جمله خدمات وب سایت کلینیک زیبایی است که بسیار پر طرفدار است. با کلیک بر روی نام پزشک به بخش پروفایل اختصاصی او هدایت می شوید و پس از اطلاع از روزها و ساعت های قابل رزرو برای آن پزشک، نوبت خود را دریافت کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در صادقیه

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در صادقیه

اگر از انتظارهای طولانی در مطب پزشکان خسته شده اید میتوانید از پزشکان برتر برای مشاوره آنلاین کمک بگیرید. در هرجایی که هستید، با پزشکان برتر در محدوده صادقیه صحبت کرده و به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در صادقیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران