بهترین جراح پروتز سینه در سهروردی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای داشتن سینه ای خوش فرم، بهترین جراح پروتز سینه در سهروردی تهران را برای این جراحی زیبایی انتخاب کنید. وب سایت کلینیک زیبایی با ایجاد لیستی جامع از آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان در این محدوده، یافتن برترین ها را برای شما آسان کرده است.

بهترین جراح پروتز سینه در سهروردی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر حجت بهرام آبادیتهران، سهروردی شمالی09912700616

هزینه عمل پروتز سینه در سهروردی

هزینه عمل پروتز سینه با توجه به متدهای مختلف جراحی و شرایط منحصر بفرد هر شخص، هزینه ی غیر ثابتی خواهد داشت. برای مثال دستمزد پزشک، قیمت و سایز و مارک ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک در برآورد این هزینه ها دخیل است. با رزرو یک جلسه مشاوره با پزشکان برتر در لیست فوق از تمامی هزینه ها اطلاع یابید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در سهروردی مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در سهروردی

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در سهروردی

برای نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در سهروردی، به راحتی و با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق به صفحه پروفایل پزشک هدایت می شوید و میتوانید با توجه به روز و ساعت درخواستی خود اخذ کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در سهروردی

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در سهروردی

با وجود امکان مشاور آنلاین میتوانید با پزشکان برتر و غیرقابل دسترس مشورت کنید و تمامی سوالات خود را در زمینه انجام پروتز سینه و انواع جراحی های زیبایی سینه بپرسید. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید قبل از گرفتن مشاوره آنلاین، با توجه به لیست فوق یکی از پزشکان را انتخاب کرده و با کلیک بر روی نام او به پروفایل اختصاصی پزشک مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را دیده با اطمینان کامل از پزشک درخواست مشاوره کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در سهروردی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران