بهترین جراح پروتز سینه در رسالت تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای تغییر فرم سینه خود به بهترین جراح پروتز سینه در رسالت تهران مراجعه کنید. وب سایت کلینیک زیبایی با ایجاد لیستی جامع از آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان را در محدوده رسالت، یافتن با تجربه ترین ها را برای شما آسان کرده است.

بهترین جراح پروتز سینه در رسالت تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فرخ سواددارتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم، ساختمان سهند، پلاک 4902177729350
02177738913
2دکتر محمدرضا پاکروانتهران، تهرانپارس، فلکه دوم خیابان فرجام، بین گلشنی و آمینه، روبروی ایران خودرو، ساختمان پزشکان آمی تیس02177292117

هزینه عمل پروتز سینه در رسالت

اگر اطلاعی از هزینه های جراحی پروتز سینه ندارید ولی قصد انجام این عمل دارید، می توانید با یک جلسه مشاوره از پزشکان برتر در لیست فوق، از تمامی هزینه ها اطلاع یابید. این عمل برای همه شرایط یکسانی ندارد پس مشخص است که هزینه ثابتی برای همه افراد ندارد. عواملی همچون دستمزد پزشک، قیمت و سایز و مارک ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک در این هزینه ها دخیل است. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در رسالت مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در رسالت

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در رسالت

با نوبت دهی آنلاین، روز و ساعت مراجعه به پزشک را خودتان انتخاب کنید. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با کلیک بر روی نام پزشک، به بخش پروفایل هدایت شوید و نوبت خود را اخذ کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در رسالت

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در رسالت

با مشاوره آنلاین در هرجایی که هستید، با پزشکان برتر و غیرقابل دسترس مشورت کنید و تمامی سوالات خود را در زمینه انجام پروتز سینه و انواع جراحی های زیبایی سینه بپرسید. با این روش حتی میتوانید از ترافیک های شهری و انتظارهای طولانی در مطب پزشکان نیز در امان باشید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در رسالت تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران