بهترین جراح پروتز سینه در بلوار کشاورز تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای یافتن بهترین پزشکان در محدوده بلوار کشاورز میتوانید از بهترین جراح پروتز سینه کمک بگیرید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از پزشکان برتر در این محدوده را برای شما تهیه کرده است که میتوانید اطلاعات آدرس و شماره تماس را در جدول زیر بیابید.

بهترین جراح پروتز سینه در بلوار کشاورز تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر امید اعتمادتهران، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان سعدی شمالی02167395757

هزینه عمل پروتز سینه در بلوار کشاورز

هزینه های مربوط به عمل سینه برای همه یکسان نمی باشد. زیرا دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. تنها یک جلسه مشاوره با پزشکان برتر عمل پروتز سینه در لیست فوق، به تمامی سوالات خود در رابطه با هزینه ها برسید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در بلوار کشاورز مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در بلوار کشاورز

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در بلوار کشاورز

برای نوبت دهی آنلاین میتوانید به راحتی و تنها با یک کلیک بر روی پروفایل پزشک علاوه بر دریافت نوبت آنلاین با کمک همان پروفایل اختصاصی، روز و ساعت مراجعه به پزشک را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در بلوار کشاورز

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در بلوار کشاورز

برای دستیابی به پزشکان برتر در محدوده بلوار کشاورز تهران می توانید در هرجایی که هستید از طریق مشاوره آنلاین از تجارب حرفه ای این افراد استفاده کنید. قبل از گرفتن مشاوره آنلاین میتوانید با توجه به لیست فوق بر روی نام دکتر خود کلیک کرده و به پروفایل اختصاصی پزشک مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را دیده با اطمینان کامل از پزشک درخواست مشاوره کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در بلوار کشاورز تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران