بهترین جراح لیفت لب در یوسف آباد تهران

بهترین جراح لیفت لب در یوسف آباد تهران

فاطمه صابری

جراحی لیفت لب یکی از روش های موجود در جراحی زیبایی صورت است که برای بهبود افتادگی لب استفاده می شود. با مراجعه به بهترین جراح لیفت لب در یوسف آباد تهران، لب ها به شکلی تغییر می کنند که صورت را جوان تر و باطراوت تر به نظر می رسانند. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از متخصصان در این زمینه برای شما جمع آوری کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

بهترین جراح لیفت لب در یوسف آباد تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 بیمارستان محب کوثر تهران، خیابان یوسف آباد، خیابان 23، جنب پارک شفق 09120392594
02126425761
2 دکتر علیرضا صابری تهران، یوسف آباد، بالاتر از چهارراه فتحی شقاقی، بین خیابان 10 و 12، پلاک 94، طبقه دوم، واحد 5 02188554005
3 دکتر الهه لطفی تهران، یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، ابتدای خیابان جهان مهر، پلاک 63 02188989733
4 کلینیک پوست و مو رازی تهران، میدان سلماس، ضلع شرقی میدان، پلاک 21، واحد 1 02188334029
09227526817
02188025350
5 کلینیک اکسیر تهران، یوسف آباد، خیابان هجدهم، پلاک 10 02188557601

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت لب در یوسف آباد

بسته به تمایل شخص می‌توان از روش‌های مختلفی برای گرفتن نوبت جراح لیفت لب در یوسف آباد استفاده کرد. یکی از بهترین راه‌های گرفتن نوبت آنلاین این است که از سایت کلینیک زیبایی استفاده کنید، و برای گرفتن نوبت آنلاین از قسمت دریافت نوبت، نوبت خود را دریافت نمایید. برای انتخاب بهترین جراح لیفت لب در یوسف آباد به لیست فوق مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان و ورود به پروفایل آنان نوبت خود را از طریق بخش دریافت نوبت بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود انتخاب کنید. برای انجام دیگر جراحی های زیبایی میتوانید نوبت بهترین جراح پلاستیک در یوسف آباد را اخذ کرده و مراجعه نمایید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت لب در یوسف آباد

بهترین جراح لیفت سانترال لب در یوسف آباد تهران

مشاهده نمونه کارهای سابق جراح لیفت سانترال لب در یوسف آباد، تاثیر مهمی بر روی انتخاب جراح توسط بیمار خواهد داشت. زیرا این امر به مراجعه کننده اطمینان می دهد که جراح قبلاً روی این نوع از جراحی کار کرده است و تجربه کافی دارد. همچنین، با مشاهده نمونه کارهای قبلی، بیمار می تواند از کیفیت و نتیجه جراحی پیشین آگاهی پیدا کند و بهترین تصمیم را در انتخاب جراح بگیرد. برای این کار میتوانید لیست فوق را مشاهده کنید و با کلیک بر روی جراح مورد نظر خود و ورود به پروفایل اختصاصی او، در بخش گالری تصاویر، نمونه کارهای سابق هر پزشک را مشاهده کرده و با هم مقایسه کنید و با اطمینان بیشتر جراح را انتخاب نمایید.

بهترین جراح لیفت سانترال لب در یوسف آباد تهران

هزینه لیفت سانترال لب در یوسف آباد

اگر می‌خواهید هزینه لیفت سانترال لب در محدوده یوسف آباد را بدانید، بهتر است با مراکز معتبر نام برده شده در لیست فوق تماس بگیرید تا متخصصین مرکز شما را درباره هزینه‌ها، نحوه انجام عمل و روند درمان مطلع کنند.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر  لیفت لب در یوسف آباد تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران