بهترین جراح لیفت سینه در پیروزی

بهترین جراح لیفت سینه در پیروزی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی با هدف سهولت در یافتن بهترین جراح لیفت سینه در پیروزی تهران، لیستی جامع از پزشکان در این محدوده را به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس تهیه کرده است.

بهترین جراح لیفت سینه در پیروزی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر هادی رحیمیتهران، خیابان پیروزی، بین مترو پیروزی و نبرد، ایستگاه صد دستگاه، پلاک 510، ساختمان پزشکان 510، طبقه 2، واحد 202136840893

تعرفه عمل لیفت سینه در پیروزی

برای آگاهی از تعرفه های مربوط به لیفت سینه، به پزشکان برتر در لیست فوق مراجعه کنید. عواملی وجود دارد که در برآورد هزینه های این جراحی تاثیر گذار است. مانند دستمزد دکتر، هزینه های مربوط به بیمارستان یا مرکز مورد نظر، میزان شلی و افتادگی پستان ها و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل. و این جراحی به دلیل اینکه در دسته جراحی های زیبایی قرار می گیرد، تحت پوشش بیمه نمی باشد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در پیروزی مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در پیروزی

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در پیروزی

اگر میخواهید بدون مراجعه به پزشک اقدام به اخذ نوبت کنید، پیشنهاد ما به شما اخذ نوبت به روش آنلاین می باشد. در این روش میتوانید با مراجعه به لیست فوق و کلیک بر روی نام هر پزشک، به بخش پروفایل پزشک وارد شده و نوبت خود را در بخش مربوطه و بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود رزرو کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در پیروزی

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در پیروزی کیست؟

بهترین دکتر در زمینه عمل لیفت سینه کیست؟ این سال را هر مراجعه کننده ای که قصد انجام این جراحی را دارد از خود می پرسد. این وب سایت با در نظر گرفتن بخشی در پروفایل اختصاصی پزشکان، تصاویر نمونه کارهای قبل و بعد جراحی دکتر را قرار داده است. با مشاهده این تصاویر با اطمینان بیشتر پزشک را انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در پیروزی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران