بهترین جراح لیفت سینه در پونک

بهترین جراح لیفت سینه در پونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

جراحی لیفت سینه که توسط بهترین جراح لیفت سینه در پونک انجام می شود، یک جراحی ساده و پرکاربرد برای زیبایی سینه ها به شمار می رود و به نسبت پروتز از عوارض کمتری برخوردار است. میتوانید در وب سایت کلینیک زیبایی به لیستی جامع از پزشکان برتر به همراه آدرس و شماره تماس آنها دست یابید.

بهترین جراح لیفت سینه در پونک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر علی اکبر داور پناهتهران، میدان پونک، اشرفی اصفهانی شمال، نبش کوچه سوم، ساختمان نسیم، طبقه 3، واحد 402146010851
2دکتر شیوا علویتهران، میدان پونک، اشرفی شمال، بعد از پل عابر پیاده، جنب بانک سپه09372148624

تعرفه عمل لیفت سینه در پونک

با یک جلسه مراجعه به پزشک و در همان جلسه اول، میتوانید از تعرفه های دقیق این بیماری مطلع شوید. پارامترهای زیادی در ایجاد این تعرفه نقش دارد، مانند دستمزد دکتر، هزینه های مربوط به بیمارستان یا مرکز مورد نظر، میزان شلی و افتادگی پستان ها و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل. پس با وجود این پارامترها تعرفه باید توسط پزشک اعلام گردد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در پونک مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در پونک

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در پونک

امروزه برای مراجعه به پزشکان و رزرو نوبت نیازی به مراجعه مطب از قبل نمی باشد. میتوانید به آسانی در هرجایی که هستید، نوبت را به صورت آنلاین و با توجه به ساعت و روز مورد نظر خود اخذ نمایید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در پونک

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در پونک کیست؟

با توجه به وجود نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی لیفت سینه که توسط پزشکان تهیه می شود و تمامی تصاویر از بیماران سابق پزشکان می باشد، مراجعین میتوانند با اطمینان بیشتری بهترین دکتر عمل لیفت سینه را بیابند. تنها با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، میتوانید نمونه کارها را مشاهده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در پونک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران