بهترین جراح لیفت سینه در نارمک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر قصد از بین بردن افتادگی سینه دارید، با مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در نارمک تهران بهترین نتیجه را دریافت کنید. وب سایت کلینیک زیبایی با هدف سهولت یافتن با سابقه ترین پزشک جراح لیفت سینه، لیستی از اطلاعات آدرس و شماره تماس پزشکان برتر را در این محدوده جمع آوری کرده است.

بهترین جراح لیفت سینه در نارمک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فرخ سواددارتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم، ساختمان سهند، پلاک 4902177729350
02177738913
2دکتر محمدرضا پاکروانتهران، تهرانپارس، فلکه دوم خیابان فرجام، بین گلشنی و آمینه، روبروی ایران خودرو، ساختمان پزشکان آمی تیس02177292117

تعرفه عمل لیفت سینه در نارمک

برای اطلاع دقیق از تعرفه های عمل لیفت سینه در نارمک، باید با مراجعه به پزشکان برتر در این زمینه که در لیست فوق نام برده شده است از تعرفه ها اطلاع یابید. عواملی وجود دارد که موجب منحصر بفرد بودن این هزینه برای افراد می شود. دستمزد دکتر، میزان شلی و افتادگی سینه، هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل از جمله این عوامل تاثیرگذار در تعرفه ها است. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در نارمک مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در نارمک

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در نارمک

اخذ نوبت آنلاین امروزه بسیار پرطرفدار است و به آسانی انجام می شود. وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که میتوانید از لیست فوق، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کلیک بر روی پروفایل پزشک، نوبت آنلاین را بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود اخذ کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در نارمک

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در نارمک کیست؟

برای اینکه بتوانید بهترین با بهترین جراح عمل لیفت سینه آشنا شوید، وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که بتوانید با کمک لیست فوق به پروفایل پزشکان دست یابید و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی لیفت سینه هر پزشک را مشاهده کنید و با اطمینان بیشتر پزشک را بیابید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در نارمک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران