بهترین جراح لیفت سینه در مجیدیه

بهترین جراح لیفت سینه در مجیدیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

با کمک بهترین جراح لیفت سینه در مجیدیه تهران، به رفع شلی و افتادگی سینه خود بپردازید. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید این پزشکان برتر را شناخته و به آنها مراجعه کنید. در جدول زیر اطلاعات آدرس و شماره تماس برای شما قرار داده شده است.

بهترین جراح لیفت سینه در مجیدیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر رضا محسنیانتهران، شریعتی، قلهک، جنب بیمارستان ایران مهر، بن بست میری، پلاک 8، طبقه همکف، زنگ دوم02126604674
02126604678
2دکتر فریدون وزین دلتهران، خیابان شریعتی، روبروی مترو قلهک، ساختمان آ.س.پ، طبقه دوم، واحد 2102122604353
02122604373
3دکتر پیمان صدریتهران، شریعتی، دو راهی قلهک، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، ساختمان پزشکان مهرآفرین، طبقه 2، واحد 509356273687

تعرفه عمل لیفت سینه در مجیدیه

تعرفه های این عمل پس از معاینه متخصص اعلام می گردد. پس با یک جلسه مشاوره توسط پزشکان برتری که در لیست فوق نام برده شده است به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. دستمزد پزشک، هزینه آزمایشات لازم، داروهای مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و میزان شلی و افتادگی سینه ها در تعرفه این جراحی نقش مهمی دارد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در مجیدیه مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در مجیدیه

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در مجیدیه

برای اینکه بتوانید از بهترین پزشکان در زمینه لیفت سینه نوبت مراجعه رزرو کنید، بهتر است به جای مراجعه به مطب، در وب سایت کلینیک زیبایی با کلیک بر روی نام پزشک مورد نظر خود در لیست فوق، به بخش پروفایل پزشک هدایت شده و نوبت خود را به صورت آنلاین اخذ نمایید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در مجیدیه

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در مجیدیه کیست؟

بهترین جراح در زمینه لیفت سینه کیست؟ این سوالیست  که برای افراد پس از تصمیم به انجام این جراحی زیبایی به وجود می آید. برای پاسخ به این سوال میتوانید به لیست فوق مراجعه کرده و با پزشکان برتر در این زمینه آشنا شوید. همچنین با کلیک کردن بر روی نام هر پزشک میتوانید نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی را مشاهده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در مجیدیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران