بهترین جراح لیفت سینه در فاطمی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای از بین بردن افتادگی سینه و تغییر پوزیشن آن میتوانید به بهترین جراح لیفت سینه در فاطمی تهران مراجعه کنید. با کمک لیست جامع وب سایت کلینیک زیبایی، به اطلاعات آدرس و شماره تماس دست یابید.

بهترین جراح لیفت سینه در فاطمی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر داود نریمان زادهتهران، ضلع جنوب شرقی میدان فاطمی، روبروی بیمارستان شهرام، ساختمان پزشکان 28، طبقه 2، واحد 702186037552
02188901384

تعرفه عمل لیفت سینه در فاطمی

برای آگاهی از تعرفه لیفت سینه میتوانید با انتخاب و مراجعه به بهترین پزشکان در محدوده فاطمی که در لیست فوق نام برده شده است، از تعرفه های دقیق اطلاع یابید. پارامترهای تاثیرگذار در محاسبه این تعرفه شامل دستمزد دکتر، هزینه های مربوط به بیمارستان یا مرکز مورد نظر، میزان شلی و افتادگی پستان ها و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل می باشد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در فاطمی مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در فاطمی

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در فاطمی

برای اخذ نوبت آنلاین از بهترین پزشکان، میتوانید با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، به بخش پروفایل هدایت می شوید و میتوانید با توجه به روز و ساعت مورد نظر خود نوبت را اخذ نمایید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در فاطمی

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در فاطمی کیست؟

اولین سوالی که پس از تصمیم به لیفت سینه برای افراد به وجود می آید، این سوال است، بهترین دکتر عمل لیفت سینه کیست؟ در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک، تصاویر نمونه کار قبل و بعد از جراحی لیفت سینه هر پزشک را در پروفایل شخصی او مشاهده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در فاطمی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران