بهترین جراح ابدومینوپلاستی در میدان انقلاب

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در میدان انقلاب به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در میدان انقلاب تهران را در جدول زیر قرار داده ایم. اگر به دنبال بهترین جراحان ابدومینوپلاستی در محله میدان انقلاب هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

در محله میدان انقلاب تهران به دلیل تراکم جمعیت و پر رفت و آمد بودن آن، مطب تعداد زیادی از جراحان شکم  را در خود جای داده است. اگر به دنبال آدرس و شماره تماس این جراحان هستید، به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در میدان انقلاب

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر بیژن فریدنیا تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، سر وصال 02126805267
2 دکتر شهریار حدادی تهران، گاندی شمالی، کوچه برادران شریفی، پلاک 42 09213585456
3 دکتر پژوا سلیمان زاده تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای توانیر، روبه روی بیمارستان دی 02188775410

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در میدان انقلاب تهران چقدر است؟

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی یا عمل زیبایی شکم با توجه به دستمزد جراح، بیمارستان انتخابی شما، داروهای مراقبتی بعد از عمل، وسعت ناحیه تحت جراحی و .... محاسبه می شود. توصیه می کنیم برای اطلاع از هزینه عمل ابدومینوپلاستی در منطقه میدان انقلاب تهران با شماره های مندرج در جدول فوق تماس گرفته و یا به مطب پزشک مراجعه کنید.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در میدان انقلاب تهران چقدر است؟

اگر در این منطقه جراح خوب برای این عمل پیدا نکرده اید، جراح باتجربه عمل ابدومینوپلاستی در تهران را در لینک درج شده معرفی کرده ایم.

چگونه متخصص ابدومینوپلاستی در میدان انقلاب را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن یک جراح ابدومینوپلاستی خوب در منطقه میدان انقلاب تهران باید ویژگی های جراحان ماهر در این زمینه را بدانید. با توجه به نکات زیر می توانید جراح خوب در این زمینه را پیدا کنید:

  • در زمینه تخصص خود تجربه و مهارت خوبی داشته باشد.
  • دوره های آموزشی خود را زیر نظر اساتید ماهر گذرانده باشند.
  • بهترین دکتر ابدومینوپلاستی باید زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کند.
  • پزشک متخصص باید قبل از انجام جراحی ابدومینوپلاستی، بهترین و دقیق ترین مشاوره را درباره عمل جراحی ابدومینوپلاستی در اختیار مراجعه کنندگان قرار بدهد.
  • پزشک متخصص برای جراحی باید از بروزترین تکنیک ها و بهترین دستگاه ها استفاده کند.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح ابدومینوپلاستی در محدوده میدان انقلاب دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران