بهترین جراح ابدومینوپلاستی در فرمانیه به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در فرمانیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس قرار داده ایم تا اگر قصد انجام این عمل را دارید به پزشکانی که معرفی با خیال راحت مراجعه کنید.

منطقه فرمانیه تهران یکی از مناطق لوکس و پر رفت و  آمد است که مطب جراحان ابدومینوپلاستی زیادی را در خود جای داده است. بهترین و باتجربه ترین جراح ابدومینوپلاستی در محله فرمانیه تهران را در جدول زیر معرفی می کنیم.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در فرمانیه

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دكتر كامران بابایی تهران، فرمانیه غربی، بین آبکوه چهارم و وطن پور، پلاک 186 09101135759
02122290230
2 دکتر علی اصغر صلاحی تهران، خیابان آقایی 09334937097
3 دکتر مهدی احمدی تهران، فرمانیه 02126769264

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در فرمانیه تهران

قیمت جراحی زیبایی شکم در این محله تهران با توجه به دستمزد پزشک، وسعت ناحیه تحت جراحی، بیمارستان و امکانات، هزینه داروهای مراقبتی بعد از عمل و هزینه آزمایش های قبل از عمل همگی در افزایش و یا کاهش قیمت این جراحی تاثیرگذار است. از این رو به شما توصیه می کنیم جهت اطلاع از قیمت دقیق عمل ابدومینوپلاستی با پزشک خود مشورت کنید.

اگر در این منطقه جراح خوب برای این عمل پیدا نکرده اید، جراح باتجربه عمل ابدومینوپلاستی در تهران را در لینک درج شده معرفی کرده ایم.

ویژگی های متخصص ابدومینوپلاستی در فرمانیه تهران

برای این که بتوانید به راحتی دکتر متخصص برای عمل ابدمینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم در منطقه فرمانیه تهران را پیدا کنید؛ باید ویژگی های جراحان برتر در این زمینه را بدانید. پس به نکات زیر توجه کنید:

  • در زمینه تخصص خود تجربه و مهارت خوبی داشته باشد.
  • دوره های آموزشی خود را زیر نظر اساتید ماهر گذرانده باشند.
  • بهترین دکتر ابدومینوپلاستی باید زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کند.
  • پزشک متخصص باید قبل از انجام جراحی ابدومینوپلاستی، بهترین و دقیق ترین مشاوره را درباره عمل جراحی ابدومینوپلاستی در اختیار مراجعه کنندگان قرار بدهد.
  • پزشک متخصص برای جراحی باید از بروزترین تکنیک ها و بهترین دستگاه ها استفاده کند.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح ابدومینوپلاستی در محدوده فرمانیه دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران