بهترین جراح ابدومینوپلاستی در سعادت آباد

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در سعادت آباد به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در سعادت آباد تهران را به شما معرفی می کنیم تا اگر قصد انجام این جراحی را دارید و در این منطقه از تهران ساکن هستید، به راحتی بتوانید جراح متخصص ابدومینوپلاستی را پیدا کنید. با ما همراه شوید.

در منطقه سعادت آباد تهران به دلیل تراکم جمعیت و پر رفت و آمد بودن این محله، مطب جراحان ابدومینوپلاستی زیادی را در آن قرار دارد. در جدول زیر لیستی از برترین جراح ابدومینوپلاستی در سعاد آباد که به عمل زیبایی شکم نیز معروف است به همراه آدرس و شماره تماس جمع آوری کرده ایم تا بتوانید با خیال راحت برای عمل خود به این پزشکان مراجعه کنید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در سعادت آباد

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر کامبیز ایزدپناه تهران، سعادت آباد، مبدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه پنجم، واحد 505 02122062651
2 دکتر مینا عبدالهی تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم، پلاک 54، ساختمان عرفان، طبقه هشتم، واحد 810 09352592639
3 دکتر محمدرضا ترحمی تهران، سعادت آباد، خیابان ریاضی بخشایش، روبروی بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار، واحد 601 02126761574
4 دکتر شاپور عزیزی تهران ، سعادت آباد ، بلوار دریا ، حد فاصل بلوار شهرداری و پاک نژاد ، پلاک 104 ، جنب نان سحر ، طبقه سوم 02188077478
5 دکتر شاهین بهجو تهران، سعادت آباد، سرو غربی، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، باند جنوبی، جنب باشگاه صبا، پلاک 104، طبقه چهارم، واحد 79 09122958078
6 دکتر حمید شریفیان تهران، تقاطع سعادت آباد و بلوار دریا، برج اداری رویال 02140880686
7 دکتر مهدی آریانا تهران، سعادت آباد، سرو غربی 02122352092
8 مرکز جراحی زیبایی نگار تهران، سعادت آباد، خیابان شهید بخشایش 02126762576
9 دکتر سید هوتن علوی تهران، سعادت آباد 09359607775
10 دکتر حمیدرضا وفایی تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی 02126765331

هزینه عمل جراحی ابدومینوپلاستی در سعادت آباد تهران

قیمت عمل ابدومینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی شکم با توجه به دستمزد جراح، میزان معروفیت دکتر، بیمارستان و امکانات آن، هزینه داروهای مراقبتی بعد از عمل، نحوه جراحی و وسعت ناحیه تحت عمل بستگی دارد. از این رو توصیه می کنیم برای اطلاع از هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در سعادت آباد با شماره های مندرج در جدول فوق تماس گرفته و یا به صورت حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.

هزینه عمل جراحی ابدومینوپلاستی در سعادت آباد تهران

اگر در این منطقه جراح خوب برای این عمل پیدا نکرده اید، جراح باتجربه عمل ابدومینوپلاستی در تهران را در لینک درج شده معرفی کرده ایم.

دکتر ابدومینوپلاستی باسابقه در سعادت آباد چه ویژگی هایی دارد؟

برای پیدا کردن یک دکتر باسابقه و ماهر در زمینه جراحی ابدومینوپلاستی باید به موارد زیر دقت نمایید:

  • بهترین جراح ابدومینوپلاستی در سعادت آباد باید در زمینه تخصص خود تجربه و مهارت خوبی داشته باشد و
  • دوره های آموزشی خود را زیر نظر اساتید ماهر گذرانده باشند.
  • بهترین دکتر ابدومینوپلاستی باید زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کند.
  • پزشک متخصص باید قبل از انجام جراحی ابدومینوپلاستی، بهترین و دقیق ترین مشاوره را درباره عمل جراحی ابدومینوپلاستی در اختیار مراجعه کنندگان قرار بدهد.
  • پزشک متخصص برای جراحی باید از بروز ترین تکنیک ها و بهترین دستگاه ها استفاده کند.

دکتر ابدومینوپلاستی باسابقه در سعادت آباد چه ویژگی هایی دارد؟

چگونه از متخصص ابدومینوپلاستی در سعادت آباد نوبت بگیریم؟

با روی کار آمدن کرونا ترجیح مردم نوبت گیری از پزشکان به صورت آنلاین و بدون مراجعه به مطب است. شما نیز می توانید با شماره  مطب دکتر خود که در جدول فوق قرار گرفته، تماس بگیرید و از منشی وی به صورت غیرحضوری نوبت مشاوره بگیرید.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح ابدومینوپلاستی در محدوده سعادت آباد دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران