بهترین جراح ابدومینوپلاستی در جنت آباد

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در جنت آباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت کلینیک زیبایی اطلاعات بهترین جراح ابدومینوپلاستی در جنت آباد تهران را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا اگر قصد دارید به اندام متناسب و ایده آل خود برسید به این پزشکان مراجعه کنید.

جنت‌آباد نام محله‌ای در شمال غرب تهران و در منطقه 5 شهرداری تهران است که از غرب به محله شهران، از شمال به حصارک، از شرق به محله‌های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی می‌رسد. اگر به دنبال آدرس و شماره تماس جراح ابدومینوپلاستی خوب در محدوده جنت آباد تهران هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در جنت آباد تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 مرکز زیبایی، لیزر و تناسب اندام لبخند تهران، جنت آباد شمالی، نبش خیابان علیپور، پلاک 306 02144858258

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در جنت آباد تهران کیست؟

برای که بتوانید یک جراح با تجربه و با سابقه در زمینه عمل ابدومینوپلاستی در جنت آباد تهران را پیدا کنید؛ باید ویژگی های جراحان برتر در این زمینه را بدانید. این ویژگی ها عبارت است از:

  • یکی از مهم ترین ویژگی های یک جراح خوب، ارائه مشاوره به بیمار قبل از جراحی است
  • به هر دلیل بیمار کاندید مناسبی برای جراحی ابدومینوپلاستی نباشد پزشک باید صراحتا و با ذکر دلیل و منطق این موضوع را با وی در میان بگذارد.
  • بهترین جراح متخصص در این زمینه باید در انجام این جراحی زیبایی از مهارت کافی برخوردار باشد که این مهارت تنها از طریق تجربه و دانش و آگاهی بالا به دست می آید.
  • دکتر جراح بایستی نکات و مراقبت هایی که بیمار قبل و بعد از عمل رعایت کند را با وی در میان بگذارد، لازم است که بدانید رعایت این موارد تاثیر زیادی در نتیجه نهایی جراحی دارد.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در جنت آباد تهران کیست؟

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران را در لینک درج شده به همراه آدرس و شماره تماس به شما معرفی کرده ایم.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در جنت آباد تهران چقدر است؟

قیمت عمل ابدومینوپلاستی با توجه به دستمزد جراح، هزینه بیمارستان انتخابی، وضعیت جسمی بیمار و ناحیه تحت جراحی محاسبه می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت این عمل می توانید به مطب پزشک خود مراجعه کرده و در جلسات مشاوره تمام سوالات خود را بپرسید.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در جنت آباد تهران چقدر است؟

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح ابدومینوپلاستی در محدوده جنت آباد دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران