بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهرانپارس

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهرانپارس به همراه و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهرانپارس به همراه آدرس و شماره تماس در جدول زیر معرفی شده اند. می توانید برای پیدا کردن جراح با تجربه در زمینه عمل ابدومینوپلاستی در منطقه تهرانپارس به این لیست مراجعه کنید.

در منطقه تهرانپارس پزشکان زیادی در زمینه جراحی ابدومینوپلاستی فعالیت می کنند. پیدا کردن جراح حرفه‌ای برای عمل ابدومینوپلاستی در منطقه تهرانپاس کار بسیار دشواری است. از این رو ما تلاش کردیم تا برترین جراحان در این زمینه را در جدول زیر معرفی کنیم.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهرانپارس

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر محمد رضا پاکروان تهران، تهرانپارس، فلکه دوم، خیابان فرجام، بین عادل و زرین (گلشنی و آمینه) 02177292117
2 دکتر مجتبی هاشم زاده تهران، فلکه اول تهرانپارس، نبش گلبرگ، پلاک 38، مرکزجراحی محدودگلبرگ 09352163668
3 کلینیک لعل تهران، فلکه چهارم تهرانپارس، پارک پلیس 09121242552
4 دکتر فرخ سواددار تهران، تهرانپارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم، ساختمان سهند، پلاک 49، طبقه 2، واحد 6 09198913116
5 کلینیک جراحی گلبرگ تهران، فلکه اول تهرانپارس 02177298888
6 دکتر پژوا سلیمان زاده تهران، خیابان ولی عصر، ابتدای توانیر 02188775410

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در تهرانپارس چقدر است؟

قیمت این جراحی با توجه به دستمزد جراح، بیمارستان انتخابی در این محدوده و امکانات آن، هزینه داروهای مراقبتی بعد از عمل و ... محاسبه می شود. توصیه ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت دقیق این جراحی به مطب دکتر خود مراجعه کنید.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در تهرانپارس چقدر است؟

اگر در این منطقه جراح خوب برای این عمل پیدا نکرده اید، جراح باتجربه عمل ابدومینوپلاستی در تهران را در لینک درج شده معرفی کرده ایم.

دکتر خوب برای جراحی ابدومینوپلاستی در تهرانپارس کیست؟

پیدا کردن یک دکتر خوب برای عمل ابدومینوپلاستی در منطقه تهرانپارس کار بسیار دشواری است. جراحانی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند باید مدارک و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند. در جدول فوق اسامی پزشکان خوب برای جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی در تهرانپارس معرفی شده است.

چگونه از جراح ابدومینوپلاستی در تهرانپارس نوبت بگیریم؟

برای نوبت گرفتن از دکتر متخصص در این زمینه به صورت غیر حضوری بهتر است با شماره مطب آنها تماس گرفته، از منشی وی نوبت مشاوره خود را دریافت کنید.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح ابدومینوپلاستی در محدوده تهرانپارس دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران