بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اندرزگو

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اندرزگو به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت کلینیک زیبایی لیستی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اندرزگو تهران را جمع آوری کرده ایم تا با خیال راحت برای این عمل اقدام کنید. با ما همراه شوید.

اندرزگو یکی از محله‌های پر رفت و آمد در تهران است که از سمت شرق به چهارراه کامرانیه؛ بلوار کاوه در غرب این محله قرار گرفته است. در این منطقه مطب جراحان ابدومینوپلاستی زیادی قرار دارد. آدرس و شماره تماس برترین جراح ابدومینوپلاستی در محله اندرزگو تهران را در جدول زیر قرار داده ایم.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در اندرزگو

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر شبنم شادابی تهران، ورودی کامرانیه، خیابان برادران جوزی، ساختمان پزشکان کامرانی 09120806089

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در اندرزگو تهران چقر است؟

با توجه به دستمزد جراح، وسعت و ناحیه تحت جراحی، هزینه بیمارستان و امکانات آن قیمت عمل ابدومینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی شکم مشخص می شود. برای اطلاع دقیق از هزینه این جراحی توصیه می کنیم در جلسات مشاوره خود، نحوه محاسبه قیمت ها را از پزشک بپرسید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران را در لینک درج شده به همراه آدرس و شماره تماس به شما معرفی کرده ایم..

بهترین جراح ابدومینوپلاستی شکم در اندرزگو را چگونه پیدا کنیم؟

توجه داشته باشید برای پیدا کردن متخصص ابدومینوپلاستی باید ویژگی های جراحان برتر در این زمینه را بدانید. برخی از اصلی ترین ویژگی های یک جراح حرفه ای برای عمل زیبایی شکم عبارت است از:

  • نمونه کارهای پزشک باید متناسب با خواسته های شما باشد.
  • رضایت بیماران قبلی می تواند در انتخاب جراح به شما کمک کند.
  • پزشک باید صراحا درباره مراقبت های بعد از عمل با شما صحبت کند.
  • تجربه و سابقه کاری پزشک نیز مهم و تاثیرگذار است.
  • به هر دلیل بیمار کاندید مناسبی برای جراحی ابدومینوپلاستی نباشد پزشک باید صراحتا و با ذکر دلیل و منطق این موضوع را با وی در میان بگذارد.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی شکم در اندرزگو را چگونه پیدا کنیم؟

نوبت دهی اینترنتی جراح ابدومینوپلاستی در اندرزگو

گرفتن نوبت به صورت آنلاین یکی از روش های مدرن است که به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه نوبت خود را دریافت نمایید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل وی، به صورت مستقیم زمان مراجعه خود را رزرو نمایید.

کلام آخر

از این که تا پایان این لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح ابدومینوپلاستی در محدوده اندرزگو دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران