دستگاه ترواسکالپ

ترواسکالپ چیست؟ کاربرد، هزینه و عوارض ترواسکالپ

zahra ahmadi

ترواسکالپ آی دی (trusculpt id) آخرین تحول در فرم دهی و کانتورینگ بدن و پیکر تراشی شرکت کوترا است. اگر میخواهید بدانید ترواسکالپ چیست و نحوه عملکرد دستگاه لاغری ترواسکالپ چگونه است؟ با ما همراه باشید.

ترواسکالپ چیست؟

دستگاه ترواسکالپ، جدیدترین تکنولوژی ساخته کشور آمریکا می‌باشد که بدون نیاز به عمل جراحی می‌تواند چربی‌های اضافه را از بین ببرد. این دستگاه به دلیل مزیت‌های فوق العاده خود نسبت به سایر روش‌های قدیمی به سرعت تبدیل به بهترین روش لاغری سریع در جهان شده است.

این پلت فرم بر پایه ی تکنولوژی RF ساخته شده و عملکرد آن به صورت غیر تهاجمی می باشد. فناوری فراکانس رادیویی استاندارد طلایی در بسیاری از درمان های زیبایی است. گرمای ساتع شده از فرکانس رادیویی می تواند چربی را ذوب ، پوست را سفت و سلولیت را محکم نماید. ترواسکالپ بدون هیچ گونه عوارض جانبی و خطر می تواند ناحیه 300 سانتی متر مربع بر روی شکم و پهلوها را با پروتکل سریع 15 دقیقه ای درمان کند.

درمان های ترواسکالپ آی دی می تواند متناسب با خواسته های فرد در کانتورینگ بدن و صورت hands-free و hand-held (با قطعه دستی و یا قطعه ای که بدون دخالت دست می باشد) برای درمان همزمان شکم یا چندین ناحیه مختلف بدن انجام شود.

دستگاه لاغری ترواسکالپ با داشتن قابلیت کنترل دما، باعث حفظ راحتی و آرامش بیمار در طول جلسه درمان خواهد شد. در عین حال با عملکرد مؤثر منجر به کاهش ۲۴٪ چربی می شود.

این روش غیر تهاجمی برای افرادی ایده آل است که مشغله کاری بالا دارند و به دلایلی نمی توانند از برنامه رژیم غذایی خاص و فعالیت های ورزشی مرتب جهت تناسب اندام پیروی نمایند. البته بسیاری از افراد با داشتن رژیم غذایی مناسب و فعالیت ورزشی نرمال دارای بافت چربی در نقاطی از بدن هستند که نسبت به ورزش مقاوم می باشد و جهت حذف چربی های ناخواسته باید رژیم های سخت و ورزش شدید داشته باشند. درواقع استفاده از این دستگاه نیاز هر دوگروه را جهت حذف چربی های اضافه (ناخواسته)، کانتورینگ و شکل دهی فرم بدن به صورت غیر تهاجمی را تامین می نماید. همچنین به افراد آزادی عمل می دهد که پس از درمان به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

ترواسکالپ چگونه انجام می گیرد؟

استفاده از ترواسکالپ بدون نیاز به جراحی و بی هوشی به صورت سرپایی انجام می‌پذیرد. در این روش بعد از انتخاب ناحیه مورد نظر، با استفاده از دستگاه مخصوص و تاباندن فرکانس رادیویی در محل، شروع به چربی سوزی در ناحیه مورد نظر می‌شود.
گرمایی که در این روش به بدن وارد می شود هیچ گونه آسیبی به پوست نمی رساند و به ذوب شدن چربی های بدن کمک می‌کند. استفاده از این روش باید با رژیم و انجام تمرینات ورزشی صورت گیرد تا نتایج بهتری از ترو اسکالپ داشته باشید.

مراحل انجام ترواسکالپ

  1. انتخاب محل مورد نظر برای چربی سوزی
  2. دریافت مشاوره توسط پزشک (به همراه تست اینبادی و کوانتوم)
  3. اندازه گیری ضخامت چربی‌ها
  4. مشخص شدن تعداد و محل قرارگیری پروپ‌ها
  5. تنظیمات دستگاه بر اساس مشخصات فردی و ضخامت چربی
  6. استفاده از دستگاه ترواسکالپ
  7. تاباندن فرکانس رادیویی در محل مورد نظر به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه
  8. شروع چربی سوزی به واسطه گرمای ایجاد شده

ترواسکالپ چیست

پروسه انجام ترو اسکالپ

با توجه به اندازه و سایز محل درمان، میزان لایه چربی انباشته شده و تعداد نواحی مد نظر برای درمان، پروسه بین 15 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد.

پیش از شروع، پزشک معالج مقداری ژل به نواحی مختلف بدن می زند. سپس دستگاه را، همان طور که موج های رادیویی ساطع می کند، بر روی قسمت های مورد نظر حرکت داده و حرارت را وارد لایه چربی موجود در زیر پوست و ماهیچه می کند.

پس از اتمام پروسه، ممکن است پوست شما برای چند ساعتی ملتهب باشد. همچنین امکان دارد در نواحی که تحت درمان قرار گرفته اند توده و گره هایی ایجاد شود. وجود این توده ها امری طبیعی است و پس از چند هفته از بین می روند.

بعد از اتمام فرایند فرد می تواند بلافاصله به فعالیت های روزانه خود مشغول شود.

عملکرد دستگاه ترواسکالپ چگونه است؟

ترواسکالپ آی دی یک متد فناورانه بر پایه ی RF می باشد که نتایج بالینی اثبات شده ای را جهت کانتورینگ بدن ارائه می دهد. تطبیق پذیری بالای این سیستم درمانی، اجازه می دهد تا درمان های در نظر گرفته شده برای بیماران در نواحی مختلف بدن به طور همزمان بر اساس نیاز بیماران، در عرض یک پروتکل درمانی ۱۵ دقیقه ای انجام شود.

ترواسکالپ با بهره‌بردن از تکنولوژی N.A.T، سلول‌های چربی بدن شما را تحت تأثیر جریان RF در دمای بالای ۴۶ درجه قرار می‌دهد و باعث می‌شود حداکثر طی مدت 12 هفته تا 24 درصد از ضخامت چربی‌ها از بین بروند و بعد از چهار هفته شروع تغییرات قابل مشاهده خواهد بود.

ترواسکالپ

کنترل دما ترو اسکالپ آی دی (مانیتورینگ حرارتی):

دمای پوست به طور مداوم مورد بررسی قرار می گیرد و انتقال انرژی به طور خودکار تنظیم می شود تا دما بیشتر از ۴۵ درجه سانتی گراد، دربافت چربی باشد، در حالی که درجه حرارت در پوست ۳-۴ درجه سانتیگراد خنک تر و پایین تر (از دما در بافت چربی است)، نگه داشته شود.

فن آوری اختصاصی این دستگاه، فرکانس پایین و انتقال یکنواخت انرژی، جهت درمان کل لایه چربی به صورت نفوذ از سطح پوست تا رسیدن به ماهیچه می باشد.

کاربرد و مزایای استفاده از دستگاه ترواسکالپ چیست؟

اگر فکر می کنید این درمان مزایای چندگانه ای دارد، حق با شماست. صرف نظر از اینکه ترو اسکالپ یکی از روشهای درمانی غیر جراحی معروف است، مزایای تاثیرگذار دیگری نیز دارد از جمله:

  • رفع چربی های تجمع یافته در بدن
  • رفع چربی های مقاوم که با ورزش از بین نرفته اند
  • کانتورینگ و ایجاد فرم عضلانی
  • ایمن، بدون ایجاد درد و بدون نیاز به دوره نقاهت
  • قابل استفاده در تمام نقاط بدن
  • بدون ایجاد عارضه پوستی
  • حس ماساژ سنگ داغ برای شما و مرگ سلولی برای چربی‌ها
  • نتیجه دائمی

کاندیدای مناسب برای انجام ترواسکالپ

استفاده از این دستگاه برای همه افراد با هر سن، وزن، رنگ پوست، جنسیت و ... که دارای چربی های تجمع یافته هستند مناسب می باشد.

عوارض ترواسکالپ چیست؟

استفاده از دستگاه ترواسکالپ، هیچ عوارضی را به دنبال ندارد و بدون جراحی و ایجاد درد در کمترین زمان برای رفع چاقی به شما کمک می کند.

هزینه ترواسکالپ

هزینه های مربوط به استفاده از ترواسکالپ با توجه به مرکز و کلینیک درمانی، سابقه کاری پزشک متخصص و ناحیه ای که تحت درمان قرار می‌گیرد مشخص می شود.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط به استفاده از این روش پزشکی جهت رفع چربی های تجمع یافته در بدن با کلینیک های مجهز به این دستگاه تماس گرفته و نسبت به هزینه ها توسط کارشناسان مطلع شوید.

اقدامات قبل از استفاده از دستگاه ترو اسکالپ

  • انتخاب کلینیک و مرکز درمانی معتبر
  • مشخص کردن نواحی مورد نظر برای حذف چربی
  • استفاده از رژیم های مناسب قبل از درمان

مراقبت های بعد از ترواسکالپ چیست؟

استفاده از دستگاه ترواسکالپ جهت رفع چربی های تجمع یافته بدن نیاز به مراقبت های خاصی ندارد. فقط باید با داشتن رژیم و انجام ورزش های مناسب برای رسیدن به نتیجه مناسب تلاش کرد.

اثرات و نتایج استفاده از دستگاه ترواسکالپ چیست؟

اثرات و نتایج استفاده از این دستگاه در اولین جلسه استفاده از دستگاه جهت چربی سوزی قابل توجه می باشد و پس از چند جلسه به اندام ایده آل خود خواهید رسید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای ترواسکالپ

با توجه به مناطقی که بیمار می خواهد جهت رفع چربی این روش را استفاده کند و پس از مشاوره شدن نزد پزشک متخصص، تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این روش در هر فرد مشخص می شود.

اکثر افراد در یک جلسه، حدود 24 درصد از چربی های سطحی نواحی تحت درمان را از دست می دهند. با توجه به نتیجه دلخواه بیمار یک تا دو جلسه در طول 2 تا 3 ماه پیشنهاد می شود.

پاسخ به سوالات پرتکرار در باره ترواسکالپ

آیا ترو اسکالپ برای من مناسب است؟

همه افراد از وجود چربی‌های اضافی در ناحیه دور شکم و سایر نواحی ناراضی هستند و به دنبال راهکاری برای از بین بردن چربی‌های اضافی هستند. دستگاه ترو اسکالپ یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن همیشگی چربی‌های اضافی است.

اگر BMI بالایی دارید، سایر روش‌های لاغری ممکن است انتخاب بهتری برای به دست آوردن نتیجه مطلوب باشد. در طول مشاوره اولیه، مشاور شما با بررسی تست اینبادی و کوانتوم تعیین می‌کند که آیا ترواسکالپ ID انتخاب خوبی برای شما هست یا خیر و همه گزینه‌ها را با شما در میان می‌گذارد.

شاید به این مطلب هم علاقه مند باشید: ۱۰ کلینیک تخصصی پیکر تراشی بدون جراحی در شیراز

ماندگاری نتیجه درمانی دستگاه چقدر است؟

سلول های چربی به شیوه ترو اسکالپ به طور دائمی از بین می روند اما بدین معنا نیست که ترو اسکالپ از اضافه وزن جلوگیری می کند. شما می توانید با داشتن یک رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی منظم نتیجه حاصل از ترواسکالپ را تا مدت ها حفظ کنید.

چه زمانی نتیجه نهایی ترواسکالپ نمایان می شود؟

پس از گذشت حدود 12 هفته می توان نتیجه حاصل از ترواسکالپ را مشاهده کرد.

آیا این روش دوره نقاهت دارد؟

روش ترواسکالپ علاوه بر هزینه‌های مناسبی که جهت رسیدن به تناسب اندام برای شما دارد، نیاز به هیچگونه مراقبت و دوره نقاهت ندارد و شما به راحتی پس از انجام این روش می توانید فعالیت های هرروز خود را انجام دهید.

ترواسکالپ برای غبغب هم کاربرد دارد؟

بله. این روش درمانی روی تمام قسنت های دارای تجمع چربی قابل انجام و موثر است. ترواسکالپ غبغب هم مانند ترواسکالپ شکم، پهلو و بازو در کلینیک های معتبر انجام می شود.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران