بهترین دکتر پیکرتراشی در خانی آباد تهران

بهترین دکتر پیکرتراشی در خانی آباد تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

جراحی پیکرتراشی بدن یک روش جراحی است که در آن قسمت‌هایی از بدن برای بهبود ظاهر و تناسب اندام‌ها، اصلاح شکل بدن یا حل مشکلات پزشکی برداشته می‌شوند. پیشنهاد ما به شما انجام جراحی پیکرتراشی در محله خانی آباد تهران است. اگر به دنبال جراح خوب پیکرتراشی در محدوده خانی آباد تهران هستید وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین دکتر پیکرتراشی در خانی آباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است.

بهترین دکتر پیکرتراشی در خانی آباد تهران

سایر مراکز پیکرتراشی در خانی آباد

ردیف نام پزشک نشانی شماره تماس
1
دکتر سمیه متینی
تهران، خانی آباد نو، خیابان میعاد
02155001279

بهترین جراح پیکرتراشی در خانی آباد تهران کیست؟

مشاهده نمونه کار جراحی پیکر تراشی بدن می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد. این امکان را به ما می‌دهد تا به طور دقیق تری با قابلیت‌ها و محدودیت‌های بدن انسان آشنا شویم. با مشاهده نمونه کارها، می‌توانیم ساختار دقیق بدن را درک کنیم و از طریق بررسی قسمت‌های مختلف بدنی مانند عضلات، استخوان‌ها و ساختار درونی اعضا، بهترین روش‌ها را برای انجام عمل جراحی انتخاب کنیم. با کلیک بر روی نام هر یک از جراحان معتبر نام برده شده در لیست فوق در بخش گالری، نمونه کارها را مشاهده نمایید. شما میتوانید با مراجعه به لیست بهترین جراح پلاستیک در تهران، با بهترین جراحان آشنا شوید.

"</a

نوبت دهی بهترین دکتر پیکرتراشی در خانی آباد

روش نوبت دهی دکتر پیکرتراشی در محدوده خانی آباد تهران برای مشاوره و عمل جراحی پیکرتراشی، نوبت دهی آنلاین و غیر حضوری است. برای نوبت گرفتن از این پزشکان بهتر است به لیست فوق مراجعه کنید و با کلیک برروی نام هر یک از جراحان به پروفایل آنان وارد شده و در بخش دریافت نوبت، نوبت را اخذ نمایید.

"نوبت

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست دکتر پیکرتراشی در محدوده خانی آباد تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران