بهترین دکتر لیپوماتیک در کامرانیه

بهترین دکتر لیپوماتیک در کامرانیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین پزشکان جراح لیپوماتیک در کامرانیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است.

کامرانیه محله ای در شمیران و دارای بهترین پزشکان در زمینه جراحی لیپوماتیک است. این محله در منطقه 1 واقع شده و با نیاوران و جماران و فرمانیه همسایه است. اگر به دنبال جراح لیپوماتیک خوب در محدوده کامرانیه تهران هستید ما در جدول زیر آدرس و شماره تماس برترین جراحان متخصص در این زمینه را قرار داده ایم.

بهترین دکتر لیپوماتیک در کامرانیه تهران

ردیف نام پزشک نشانی شماره تماس
1 دکتر مرجان کفایی تهران، ابتداي كامرانيه شمالي، سمت چپ به سمت ورودي لواساني (فرمانيه)، ابتداي لواساني سمت چپ پلاك 98، (كلينيك شن هاي نقره اي) 09362887992
09022221404
2 دکتر شهرام گودرزی تهران، محدوده کامرانیه 09124790105
02126104241

هزینه عمل لیپوماتیک در کامرانیه تهران چقدر است؟

جراحی لیپوماتیک هزینه تعیین شده و ثابتی ندارد. این عمل فاکتورهای گوناگونی داشته که هزینه های متفاوتی را ایجاد می کند. عوامل تعیین کننده برای محاسبه هزینه این عمل به موارد زیر بستگی دارد:

  • دستمزد جراح
  • مهارت و تخصص پزشک
  • مراقبت های بعد از عمل و تجهیزات مورد نیاز
  • محل مورد نظر برای انجام این عمل
  • مدرک تحصیلی
  • نوع دستگاهی که با آن عمل لیپوماتیک را انجام می دهند

برای محاسبه دقیق هزینه این عمل به لیست بالا مراجعه کرده و با پزشک معتمد خود تماس حاصل فرمایید.

هزینه عمل لیپوماتیک در کامرانیه تهران چقدر است؟

بهترین دکتر لیپوماتیک در کامرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟

برای پیدا کردن جراح لیپوماتیک در کامرانیه تهران خوب باید به یک سری ویژگی ها دقت کنید. از جمله مهم ترین آنها عبارت است از:

  • دکتر جراحی لیپوماتیک باید در کار خود تخصص و مهارت لازم را داشته باشد.
  • نمونه کار جراحی لیپوماتیک دیگر بیماران را در قالب عکس یا ویدئو به عنوان رزومه کاری خود در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد.
  • تمام نکات و مراقبت های قبل و بعد از عمل را به بیمار ارائه دهد.
  • به سوالات بیمار پاسخ داده و از او بخواهد در صورتی که بیماری خاصی دارد و یا هر گونه دارویی مصرف می کند وی را مطلع سازد.

بهترین دکتر لیپوماتیک در کامرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟

چگونه از جراح لیپوماتیک در کامرانیه تهران نوبت بگیریم؟

برای نوبت گرفتن از پزشکان جراح لیپوماتیک در کامرانیه تهران بهتر است با شماره های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید. چرا که با شیوع موج های جدید کرونا نوبت گیری از پزشکان جراح به صورت آنلاین و تلفنی بهتر و راحت تر است.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست دکتر لیپوماتیک در محدوده کامرانیه تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران