بهترین جراح لیپوماتیک در نارمک تهران

بهترین جراح لیپوماتیک در نارمک تهران

پری چاوشی

لیپوماتیک یکی از روش های موثتر در رسیدن به اندام دلخواه و خلاصی از پربی های اضافی بدن مخصوصا اطراف نواحی شکم و پهلو است. ما در لیست زیر به معرفی بهترین جراح لیپوماتیک در نارمک تهران پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین جراح لیپوماتیک در نارمک تهران

سایر پزشکان متخصص عمل لیپوماتیک در نارمک تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر محمد رضا شفیعی تهران، نارمک، خیابان فرجام، کلینیک فرجام، طبقه سوم 02177923075
2 دکتر پژوا سلیمان زاده تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای توانیر، روبه روی بیمارستان دی 02188775410

مشاوره آنلاین با متخصص جراحی لیپوماتیک

مشاوره به صورت آنلاین با توجه به این که نیازی به حضور در کلینیک ندارد، میتواند از اتلاف وقت شما جلوگیری کند. در لیست فوق روی نام مرکز یا دکتر مورد نظر خود کلیک کنید و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت آنلاین با وی در ارتباط باشید.

مشاوره آنلاین با متخصص جراحی لیپوماتیک

نوبت دهی اینترنتی جراح لیپوماتیک در نارمک تهران

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و درگیری در ترافیک های سنگین، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزور نمایید. اگر به دنبال جراح پیکرتراشی خوب در محدوده نارمک تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

هزینه عمل لیپوماتیک در محدوده نارمک تهران چقدر است؟

در بیمارستان های محدوده نارمک به دلیل داشتن بیمارستان های به روز و استفاده از امکانات به روز در جراحی، هزینه های عمل کمی بالا است. ما به صورت کلی مواردی که باعث افزایش یا کاهش هزینه های جراحی لیپوماتیک می شود شامل: دستمزد جراح، تعرفه بیمارستان و تعداد روزهای مورد نیاز برای بستری می باشدو پس بهتر است با پزشک متخصص در جلسه مشاوره در این خصوص صحبت کنید.

هزینه عمل لیپوماتیک در محدوده نارمک تهران چقدر است؟

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه