بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ولیعصر

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ولیعصر تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ولیعصر تهران به شما معرفی می کنیم تا اگر قصد انجام همچنین جراحی را دارید، به برترین جراحان متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

محدوده ولیعصر در تهران یکی از مناطق پر رفت و آمد است که مطب جراحان زیبای شکم یا ابدومینوپلاستی زیادی در آن قرار دارد. ما نیز تصمیم گرفته ایم در جدول زیر آدرس و شماره تماس جراح ابدومینوپلاستی با سابقه در ولیعصر تهران را قرار دهیم.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ولیعصر تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر پژوا سلیمان زاده تهران، ولیعصر، ابتدای توانی، روبه روی بیمارستان دی 02188775410
2 دکتر بیژن فریدنیا تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، سر وصال،, درمانگاه زیبایی آریا 02126805267
3 دکتر حسن فیروزی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک ساعی 02188886218
4 دکتر مجتبی کلینی خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، کوچه علی نعمتی 02188206300

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ولیعصر تهران چه ویژگی هایی دارد؟

برای که بتوانید یک جراح با تجربه و با سابقه در زمینه عمل ابدومینوپلاستی در محله ولیعصر را پیدا کنید؛ باید ویژگی های جراحان برتر در این زمینه را بدانید. این ویژگی ها عبارت است از:

  • یکی از مهم ترین ویژگی های یک جراح خوب، ارائه مشاوره به بیمار قبل از جراحی است
  • به هر دلیل بیمار کاندید مناسبی برای جراحی ابدومینوپلاستی نباشد پزشک باید صراحتا و با ذکر دلیل و منطق این موضوع را با وی در میان بگذارد.
  • بهترین جراح متخصص در این زمینه باید در انجام این جراحی زیبایی از مهارت کافی برخوردار باشد که این مهارت تنها از طریق تجربه و دانش و آگاهی بالا به دست می آید.
  • دکتر جراح بایستی نکات و مراقبت هایی که بیمار قبل و بعد از عمل رعایت کند را با وی در میان بگذارد، لازم است که بدانید رعایت این موارد تاثیر زیادی در نتیجه نهایی جراحی دارد.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ولیعصر تهران چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران را در لینک درج شده به همراه آدرس و شماره تماس به شما معرفی کرده ایم..

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در ولیعصر تهران چقدر است؟

قیمت عمل ابدومینوپلاستی با با توجه به دستمزد جراح، هزینه بیمارستان انتخابی، وضعیت جسمی بیمار و ناحیه تحت جراحی  محاسبه می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت این عمل می توانید به مطب پزشک خود مراجعه کرده و در جلسات مشاوره تمام سوالات خود را بپرسید.

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در ولیعصر تهران چقدر است؟

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح ابدومینوپلاستی در محدوده ولیعصر دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران