بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رسالت

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رسالت تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی اسامی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رسالت تهران را جمع آوری کرده ایم تا با خیال راحت جهت انجام عمل ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم به آنها مراجعه کنید.

خیابان رسالت از خیابان دماوند شروع می‌شود و با عبور از روی بزرگراه امام علی و بزرگراه صیاد شیرازی به پل سیدخندان منتهی می‌گردد. اگر به دنبال آدرس و شماره تماس برترین جراح ابدومینوپلاستی در محدوده رسالت تهران هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رسالت

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر جابر قرشی تهران، بزرگراه رسالت، ابتدای پل سیدخندان، نبش خیابان ابوذر غفاری 09195152011

جراح ابدومینوپلاستی با سابقه در رسالت تهران کیست؟

انتخاب یک جراح ماهر حتی اگر هزینه زیادی داشته باشد، برای حفظ سلامتی شما ضروری است. جراح شما برای انجام عمل ابدومینوپلاستی، باید یک سری ویژگی ها از جمله سوابق پزشکی موفقیت آمیز در عمل و تجربه کاری داشته باشد. موارد زیر میتواند در انتخاب یک جراح ابدومینوپلاستی با سابقه به شما کمک کند:

  • گذراندن سه سال دوره دستیاری فوق تخصصی جراحی
  • فارغ التحصیل از یک دانشگاه معتبر
  • گذراندن چهار سال آموزش جراحی عمومی
  • موفقیت در تمامی سوال های کتبی و شفاهی مربوطه
  • دکتر جراح بایستی نکات و مراقبت هایی که بیمار قبل و بعد از عمل رعایت کند را با وی در میان بگذارد، لازم است که بدانید رعایت این موارد تاثیر زیادی در نتیجه نهایی جراحی دارد.

جراح ابدومینوپلاستی با سابقه در رسالت تهران کیست؟

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران را در لینک درج شده به همراه آدرس و شماره تماس به شما معرفی کرده ایم..

هزینه عمل جراحی ابدومینوپلاستی در رسالت تهران چقدر است؟

قیمت عمل ابدومینوپلاستی با با توجه به دستمزد جراح، هزینه بیمارستان انتخابی، وضعیت جسمی بیمار و ناحیه تحت جراحی  محاسبه می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت این عمل می توانید به مطب پزشک خود مراجعه کرده و در جلسات مشاوره تمام سوالات خود را بپرسید.

هزینه عمل جراحی ابدومینوپلاستی در رسالت تهران چقدر است؟

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح ابدومینوپلاستی در محدوده رسالت دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران