بهترین دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد

بهترین دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد تهران

فاطمه صابری
آموزشگاه های مرتبط
مشاهده همه

امروزه تزریق ژل و بوتاکس یکی از روش های پرکاربرد در زمینه زیبایی و حذف چین و چروک و... می باشد. شما میتوانید با استفاده از به بهترین دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد تهران، با تکنیک های جدید روز دنیا و همچنین صحیح ترین روش های تزریق آشنا شده و در این زمینه خبره شوید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی از اطلاعات بهترین مراکز یادگیری تزریق ژل و بوتاکس را در این محدوده برای شما تهیه کرده است.

بهترین دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر آکو حمزه ایتهران، سعادت آباد، بلوار پاكنژاد، بالاتر از چهارراه سرو، كوچه جوى پا، پلاک 38، طبقه 5، واحد 2502122143600
09022635555

سایر دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه ایران فیشیال تهران، یوسف آباد، خیابان اکبری، خیابان 37، پلاک 1، واحد 1 09394676225
2 مجموعه تخصصی زیبایی مهسا امانی تهران، سعادت آباد 09124942856
3 دکتر ساناز سامع ملکی تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خیابان بهار، پلاک 1، واحد 4 02122060766

بهترین مدرس تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد

برای یافتن بهترین مدرس انجام ژل و بوتاکس در سعادت آباد، وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که بتوانید با مراجعه به لیست فوق، بهترین ها را در آموزش این زمینه زیبایی بیابید. ما برای شما اطلاعاتی جامع از این مراکز همچون آدرس و شماره تماس را جمع آوری کرده ایم. با انتخاب یکی از مراکز وی آی پی موجود در لیست فوق به پروفایل اختصاصی آنها راه می یابید و میتوانید دیگر خدمات این مراکز را مشاهده کنید. اگر شما قصد انجام تزریق ژل و بوتاکس دارید، میتوانید به بهترین دکتر تزریق ژل در سعادت آباد و بهترین دکتر تزریق بوتاکس در سعادت آباد مراجعه نمایید.

بهترین مدرس تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد

هزینه یادگیری تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد

اگر شما هم یکی از متقاضیان یادگیری تزریق ژل و بوتاکس هستید و درمورد هزینه این دوره های آموزشی سوال دارید، میتوانید با برقراری تماس با هر یک از مراکز موجود در لیست فوق، به پاسخ تمامی سوالات خود در رابطه با هزینه و سرفصل های آموزشی برسید و اطلاع یابید و با اطمینان بیشتر انتخاب خود را نهایی نمایید.

هزینه یادگیری تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین آموزش تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد تهران دارید، می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران